13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    RickV

[opgelost] Bestelling bij Apple ongedaan maken

Hallo allemaal,

Nadat ik al geruime tijd een actieve meelezer was van dit forum liep ik nu zelf tegen een fout aan waarbij jullie mij misschien wel kunnen helpen.

In al mijn enthousiasme heb ik een nieuwe MacBook besteld, maar eigenlijk heb ik daar nou al spijt van. ( na 2 uur )

Ik zou graag het 2.4 GHz model willen, en ik heb per ongeluk het verkeerde 2.0 GHz model besteld. Op zich geen probleem je kan je bestelling makkelijk annuleren via Apple. Maar nu heb ik het geld al overgemaakt, weten jullie of je dit snel terug krijg of hoe je dit precies moet doen?

Alvast bedankt voor jullie hulp.

Rick

Bijdrager
    ChrisMax

Mijn advies is om morgen even met Apple te bellen en uit leggen wat er aan de hand is. Komt vast goed!

Bijdrager
    victor93

Welkom om die forum

Bijdrager
    MacBoot

Apple bellen en dan je bestelling wijzigen. Vervolgens betaal je wat bij en done:)

Inactief
    Anoniem

Even bellen inderdaad.:wink:

Ze vinden het vast niet erg dat jij iets duurders koopt.:wink:

Bijdrager
    RickV
    ”MacBoot”

Apple bellen en dan je bestelling wijzigen. Vervolgens betaal je wat bij en done:)

Bedankt voor jullie hulp, morgen ga ik dus even Apple bellen om mijn bestelling te wijzigen en dan moet het vast allemaal goed gaan komen.

Nogmaals bedankt.

Bijdrager
    Mattheus

Allereerst welkom op het forum en gefeliciteerd met je nieuwe aankoop! Of toch maar niet….?!?!?
    Mocht je de MacBook online gekocht hebben dan heb je het recht in binnen een bepaalde termijn zonder opgaaf van reden de koop ongedaan te maken. Wel zul je voor de eventuele verzendkosten moeten betalen. In jouw geval kun je dus twee dingen doen; jouw bestelling afwachten en even lekker mee spelen en daarna retourneren…. of, en dat is het meest correcte om te doen, morgenvroeg op tijd contact opnemen met Apple en jouw verhaal uitleggen. Ongetwijfeld is dat de kortste klap.

Bijdrager
    Joor

wow dat is nog eens een echte ‘impulsaankoop’

maar upgraden is vaak geen enkel probleem, andersom had lastiger geweest.

suc6…

Bijdrager
    Esquare
    ”Joor”

Welnee. Je kunt je bestelling zelfs tot twee weken na ontvangst nog terugdraaien: http://store.apple.com/nl/help/returns_refund

Bijdrager
    Edwin
    ”Esquare”
    ”Joor”

Welnee. Je kunt je bestelling zelfs tot twee weken na ontvangst nog terugdraaien: http://store.apple.com/nl/help/returns_refund

Inderdaad, maak je geen zorgen. Ik had destijds mijn eerste Mac (Mini) besteld en na 8 dagen retour gestuurd omdat het niet was wat ik wilde. Het geld werd keurig gerouteneerd. Pas een jaar later heb ik een zwarte MacBook aangeschaft.

Alleen hierom wil ik eigenlijk al niets anders meer dan de Apple Store voor mijn hardware.

Bijdrager
    RickV

Net met Apple Nederland gebeld..

Kreeg eerst een bandje te horen dat het heel druk is omdat ze net een aantal nieuwe projecten hebben gelanceerd, wat logisch is.

Daarna kreeg ik een zeer vriendelijke vrouw aan de lijn die mijn prima hielp. Ze zei dat mijn oude bestelling geannuleerd werd en dat ik daarna via sales een nieuwe bestelling kon plaatsen.

Ik werd doorverbonden met de afdeling sales, en daar hadden ze gelijk al mijn informatie al. Hier werd ik ook weer uitstekend geholpen, en de goede MacBook besteld.

Daarna kreeg ik een mail van de vrouw die ik eerst aan de lijn had met het resterende bedrag dat ik moet betalen. Hiervoor krijg ik een nieuwe referentienummer en alles is dus super geregeld.

Super service van Apple! Jullie ook bedankt.

Rick

Bijdrager
    Mattheus

En bij deze dan ook van harte gefeliciteerd met jouw aanschaf!

Bijdrager
    Rmvis

Weer een tevreden nieuwe Apple klant en nieuwe OMT’er!

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.