24 berichten aan het bekijken - 1 tot 24 (van in totaal 24)
  • Q:
    Bijdrager
    macmichiel

opgelost

hey,

mijn pappa heeft drieduizend sesamstraatkleurplaten gedownload en gecomprimeert en via een usbstickie op mijn atari gezet :innocent: dus ik heb net stuffit gedownload. (free 15 day trial)
    kan iemand me uitleggen waarom ik ineens een gebruikersnaam en wachtwoord moet invullen?

groetjes (grr)

Moderator
    unSOUND

Die vraag is in je andere topic al beantwoord….
    ga dat eerst eens op je gemak doorlezen voor je een topic opent.

http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?p=1130835#1130835

Bijdrager
    MacBeer

Die staat op slot unSOUND.

Je kan het ook gratis gebruiken. Kijk eens of er een ‘not yet’ knop is of dat je eventjes moet wachten totdat die knop zichtbaar wordt. Stuffit Expander zou je gewoon gratis moeten kunnen gebruiken.

Bijdrager
    Thoomas
    ”macmichiel”

kan iemand me uitleggen waarom ik ineens een gebruikersnaam en wachtwoord moet invullen?

Omdat het een trial is…:roll:

Moderator
    unSOUND
    ”MacBjorn”

Die staat op slot unSOUND.

Lees het topic even Bjorn…. :wink:

Meneer heeft Photoshop gedownload ( daarom staat het op slot )

Het archief is beveiligd met een wachtwoord,
    daarom vraagt hij daarom… staat reeds in dat topic.

Bijdrager
    DarkRaverNL

Moetie dat nou weer vragen ??!! zo te zien is het belangrijk…

Bijdrager
    Marius1976
    ”macmichiel”

hey,

mijn pappa heeft drieduizend sesamstraatkleurplaten gedownload en gecomprimeert en via een usbstickie op mijn atari gezet :innocent: dus ik heb net stuffit gedownload. (free 15 day trial)

groetjes (grr)

Hoi.

Normaal gesproken reageer ik liever in een PB, maar omdat jezelf ook geen enkele poging onderneemt om jezelf serieus te presenteren, reageer ik ook maar effe hier.

Wat is er met je gebeurd, waardoor je na ruim 200 berichten ineens zo eigenaardig doet.

Als je even op een wat meer gangbare manier vraagt wat je wilt weten, dan ben ik er van overtuigd dat er genoeg mensen zijn die hier een helpende hand willen toesteken.

Zo niet, dan gaat deze gewoon op slot.

groet
    Marius

Bijdrager
    JeePee

Werkt Stuffit op een Atari dan?:|

Download gewoon de Stuffit Expander los en niet de Deluxe- of standaard-versie. Stuffit Expander is gewoon gratis, zoals boven door MacBjorn al gemeld is.:roll:

Bijdrager
    Marius1976
    ”JeePee”

Op een atari draait alles. Je begrijpt… dit MOEST ik even zeggen.

Bijdrager
    HSL

meneer heeft een illegale versie gedownload van PS, waarvoor hij voor de .sit een wachtwoord nodig heeft, hij probeert op deze manier te kijken waarom en nu is het inderdaad niet tegen de regels, al weet iedereen dat de reden van de vraag van de TopicStarter anders is :innocent:

nou macmichiel, heel makkelijk..

omdat iemand hem beveiligd heeft…

Bijdrager
    macmichiel

Sorry dat ik mezelf even niet kon verduidelijken, niet iedereen eet op de zelfde tijd :wink:

Mijn probleem heeft helemaal niks te maken met photoshop zelf. Illegaal of niet, whatever, dont ask.

Welke versie ik ook download voor de free trial van de stuffit expander… gaat allemaal prima tot ik hem open. Dan verschijnt er een venstrertje met gebruikersnaam, password, een “ok” en een “cancel” knop (geen “remind me later”) en dat was het wel zo ongeveer.

Het gaat dus om een 15day-trial gedownload van de officiele site. Ik heb twee .sit bestanden die ik even wil uitpakken. ‰Eéntje is een f2p game, over de andere zijn jullie kennelijk op de hoogte.

En sorry als ik ophef heb veroorzaakt in mijn vorige thread, was niet de bedoeling. Ik hoop dat dit draadje de boel verduidelijkt.

(Btw, ik heb hem niet gedownload maar van een cdtje van iemand. Zag er goed uit, hoe moet ik weten dattie illegaal is?:oops: Naja, nu weet ik dat stuffit vaak word gebruikt voor dingen die net over het randje zijn:wink: )

Thnx

edit: Btw, unSOUND, was jij geen mod?:?

@MacBjorn: Die knop is er niet=(, ik heb mn pa al gevraagd (nee, geen n00b/nerd) en die zei dat Stuffit vroeger altijd gratis en goed te gebruiken was. Een grafisch vormgever bij mij in de straat bevestigde dat en gaf me de link. Lijkt me toch dat het niet aan mij ligt?

@Thoomas
    : Als ik meneer Stuffit was dan had ik de trial zonder beveiliging en de echte versie met beveiliging op de downloadsite gezet…

@unSOUND
    over het vergrendelde archief: Ik kan nog steeds in het topic met een slotje, of bedoelde je dat niet?

@JeePee
    : Maar als ik die versie wil installeren krijg ik dit verhaal.

@HS-L: Nee, de problemen gingen over het installeren van Stuffit.

Bijdrager
    Marius1976

StuffIt wordt helemaal niet ‘vaak’ gebruikt voor dingen die net over het randje zijn. StuffIt is gewoon een archiveringsprogramma. En dat wordt voor zowel legale, als illegale zaken gebruikt.

Dat je echter een wachtwoord kreeg, geeft aan dat degene die de bestanden heeft ingepakt er een wachtwoord op heeft gezet.

Als je je vraag ‘normaal’ had gesteld, en je had niet al een eerder topic geopend, dan was er geen vuiltje aan de lucht geweest, denk ik.

Maar goed. Ik denk dat nu alles wel duideljk is?

Marius

Bijdrager
    macmichiel

Ik dacht dat illegale dingen vaak als .sit werden ingepakt, maar dat weet ik niet. (Zo veel illegale dingen heb ik nou ook weer niet:wink: )

En nogmaals, de popup met wachtwoord etc. krijg ik als ik Stuffit wil installeren, niet bij het openen van het .sit bestand!

(ik heb mijn post net geedit, sorry:p)

Bijdrager
    macmichiel
    ”Marius1976″
    ”JeePee”

Op een atari draait alles. Je begrijpt… dit MOEST ik even zeggen.

Hierin snowboard ik vaak:wink:

Inactief
    Anoniem
    ”macmichiel”

(Btw, ik heb hem niet gedownload maar van een cdtje van iemand. Zag er goed uit, hoe moet ik weten dattie illegaal is?

Ja hallo, jij ‘leent’ een CDtje, ipv het origineel zelf te kopen. Natuurlijk is dat illegaal :roll:

Bijdrager
    macmichiel

mensen, mag ik jullie vriendelijk verzoeken geen kritiek meer te leveren op mijn software? ik snap dat het fout is maar dit is helemaal offtopic. als jullie me willen overtuigen (wat nu echt niet meer nodig is) dat illegale software fout is kunnen jullie beter een PB sturen.

het probleem is: als ik de stuffit trial wil installeren moet ik een gebruikersnaam en password invoeren.

svp alleen hierop replyen, het is nu echt één grote puinhoop geworden:cry:

Bijdrager
    HSL

als je nu alleen stuffit expander download, die is gratizzz dus geen trial..

Moderator
    unSOUND
    ”macmichiel”

svp alleen hierop replyen, het is nu echt één grote puinhoop geworden:cry:

Dat heb je zelf veroorzaakt door als een klein kind te reageren op de rest en ondanks een waarschuwing en een slotje toch weer eenzelfde topic te starten.

Bijdrager
    macmichiel

@ HS-L

ik heb op aanraden van een mac-store vriend eens op version tracker gekeken en daar een free versie gedownload. die doet het wel :lol: (ik zocht dus een antwoord als, probeer eens stuffit expander te vinden op (bijv versiontracker))

@ unSOUND

wat wil je dat ik nog meer doe, ik heb mn excuses toch al aangeboden etc?

Moderator
    unSOUND

Gewoon even de bestaande posts doorlezen en rustig nadenken voor je op de knoppen “nieuw bericht” of “nieuw topic” gebruikt zou heel mooi wezen… dit geldt trouwens voor iedereen.

:wink:

Bijdrager
    Marius1976

Het lijkt me niet wenselijk een topic alleen maar de naam ‘opgelost’ te geven. Zet dan het onderwerp erin, en erachter: opgelost

Nu is het helemaal niet meer duidelijk (in zoekresultaten) waar dit topic over ging.

Misschien wel dat je iMac als sneeuw voor de zon is opgelost…
    Of dat je kunstgebit niet goed tegen de nieuwe tandpasta kon, en is opgelost…
    Of dat je toch beter ander glijmiddel had kunnen gebruiken want je….. :sealed: :evil:

Maar goed, je snapt me wel… wil je dat nog ff changen?

Thanks,
    MArius

Bijdrager
    joaquin
    ”macmichiel”

het probleem is: als ik de stuffit trial wil installeren moet ik een gebruikersnaam en password invoeren.

Zo kun je hem ook vinden , neem dan niet de “trial” maar “Stuffit Expander” 10.x of zo, niet “Deluxe”.

Anders krijg je gewoon die URI via je e-mail, plus de mededeling dat je gespamd gaat worden (en dat je je later misschien wel af mag melden).

Bijdrager
    Macfan1965
    ”macmichiel”

Hebben we het hier misschien over de administratornaam en wachtwoord ?!?!?!!?!!?!?!?

Bijdrager
    joaquin
    ”Macfan1965″

Hebben we het hier misschien over de administratornaam en wachtwoord ?!?!?!!?!!?!?!?

Dat zou wel eens kunnen. Als ik het me goed herinner zat er een software pakket in die DMG dus moet je die gegevens invullen bij het starten van de installatie, ongeacht de Stuffit versie waarschijnlijk. Of het was geen “Stuffit Expander” in de normale (gratis) versie, maar “Deluxe” of zo?
    Hoe dan ook, hoe meer mensen op gestandaardiseerde en openbare technieken als zip, gzip, bzip2 (allemaal in OS X) overstappen hoe minder gezeur met leveranciers die hun eigen programma in leven proberen te houden.

24 berichten aan het bekijken - 1 tot 24 (van in totaal 24)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.