9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Glenn

Opera , heb ik nooit geïnstalleerd [opgelost]

als je in Safari naar voorkeuren gaat en dan algemeen staat er vanboven standaardwebbrouwser: Safari (3.1.2)
    en dan staat er nog bij in die lijst Opera maar die browser heb ik nog nooit geïnstalleerd is er een manier om dat weg te krijgen?

Groetjes Glenn.

Bijdrager
    R-Flow

Heb je Adobe Creative Suite geïnstalleerd? Zo ja dan is dat de reden. Adobe gebruikt Opera voor bepaalde webfunctionaliteit.

Bijdrager
    Glenn

heb Adobe PhotoShop 6 en is het normaal dat je die functionaliteit niet kan gebruiken?

Bijdrager
    R-Flow

Geen idee of het ook al bij Photoshop 6 zat eigenlijk. Je kan er met de Finder naar proberen te zoeken.

Bijdrager
    awesomemac

Klopt, ik heb Adobe PS Elements en daar zit ook Opera tussen.

Ga maar eens naar de map Bridge en open Bridge met de rechtermuisknop ( of ctrl) en kies toon pakketinhoud en daar zal je hem zien (in de map Mac OS).

Bijdrager
    Glenn

bedankt voor de reacties

Bijdrager
    R-Flow
    ”awesomemac”

Klopt, ik heb Adobe PS Elements en daar zit ook Opera tussen.

Ga maar eens naar de map Bridge en open Bridge met de rechtermuisknop ( of ctrl) en kies toon pakketinhoud en daar zal je hem zien (in de map Mac OS).

Kijk aan! Heb even geen Adobe programma’s geïnstalleerd om het zelf te checken.:)

Eigenlijk best raar dat ze dat niet iets charmanter weten op te lossen dan gewoon die hele browser er tussen te pleuren.:P

Bijdrager
    awesomemac

Ja, ik wist het ook niet totdat ik opeens Opera zag starten nadat ik in aMSN iets aanklikte.

[URL=http://imageshack.us][/URL]
    [URL=http://g.imageshack.us/img110/bridgecq4.jpg/1/ ][/URL]

Moderator
    Rivanov

Ah, weet ik dus ook meteen weer waarom Opera op m’n iMac kwam. Zit dus bij de Adobe Suite.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.