5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Thomash

Opera?

Als ik een torrent wil openen opende hij die vroeger altijd met tranmission.. maar nu gaat hij opeens Opera openen, maar ik heb niet eens opera geinstaleerd :x en als ik in spotlight zoek naar opera vindt hij ook niks :?

iemand met hetzelfde probleem of een oplossing?

Bijdrager
    Steff

Opera en MacOSX is een heel erg raar verhaal. Heb hier hetzelfde gehad, Opera staat er op maar laat zich niet vinden of deinstalleren. Iemand hier een theorie over?

Wat je wel kunt doen is in Safari (of welke browser je gebruikt) instellen dat torrent bestanden met Transmission worden geopend.

Bijdrager
    Nikita

Iets van het Adobe CS3 pakket geïnstalleerd? Want daar wordt Opera om de een of andere reden bij meegeleverd (staat ergens IN één van de programma’s, dus vandaar dat Spotlight het niet vindt). In elk geval; wordt het ook niet opgelost door een .torrent bestand te selecteren, info op te vragen (CMD + i ) en dan aan te geven dat alle bestanden van dat soort met Transmission geopend moeten worden?

Bijdrager
    computer space

Waarschijnlijk zit Opera als helper-app voor de help-bestanden van CS3 in één van de CS apps ingebouwd. Klik ze eens aan, rechtsklik en kies “Toon pakketinhoud”. Dan kun je m gewoon trashen (de help zal voortaan met Safari of een andere webbrowser worden getoond).
    Om m makkelijk te vinden zou je ook de HD met targetmode aan een OS9 mac kunnen hangen. Die ziet OS X apps gewoon als mappen.

Bijdrager
    Thomash
    ”Nikita”

Iets van het Adobe CS3 pakket geïnstalleerd? Want daar wordt Opera om de een of andere reden bij meegeleverd (staat ergens IN één van de programma’s, dus vandaar dat Spotlight het niet vindt). In elk geval; wordt het ook niet opgelost door een .torrent bestand te selecteren, info op te vragen (CMD + i ) en dan aan te geven dat alle bestanden van dat soort met Transmission geopend moeten worden?

jup had de trial ja>_> en heb inderdaad even veranderd dat .torrent met transmission moet openen

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.