6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Snobble

Opent niet: Nieuwe iPod commercial online van HP (OPGELOST)

Zojuist gelezen: de nieuwsflits over “Nieuwe iPod commercials online van Apple en HP”. De link naar de Apple commercial werkt zonder problemen, maar met de link naar de HP commercial krijg ik de download “portal-event-asx.asf”. Ik heb de op de site aanbevolen RealPlayer, maar er gebeurt “niets” en de “portal-event-asx.asf” is “grijs” als ik de “open file” functie in RealPlayer probeer. Enig idee wat ik verkeerd doe? Wat mis ik? Bedankt alvast.

Moderator
    unSOUND

ASF is een bestand voor de Windows Media PLayer… probeer het daar eens mee.

Bijdrager
    Snobble

Ik probeerde juist te vermijden om WMP te installeren. Maar je reactie doet me wel verder kijken dan mijn neus lang is en realiseer me dat ik RealONEPlayer heb en niet RealPlayer. Daar zal het hem in zitten waarschijnlijk. Dankjewel!

Bijdrager
    Snobble

Zojuist WMP geinstalleerd … NOU SORRY HOOR! Commercial is redelijk te bekijken op 50%; op 100% en hoger beeldvervorming. Wat een afgang! (en dan heb ik het nog niet eens over de commercial zelf). En ik dacht het ultieme verjaardagskado gevonden te hebben voor een HP vriendin van me … de HP iPod. Ik zal haar de twee commercials laten zien (op m’n PB) en uitleggen waarom ik TOCH voor de pure Apple versie ging …..

Moderator
    unSOUND

Er gaat niets boven het origineel…. :P

Bijdrager
    Snobble

Kunt u wel zeggen ja … HP iPod = How Pathetic .. ik Prefereer Origineel Design. Hoewel er heus niks aan te merken zal zijn op de HP Pod zelf. Het zou toch wel leuk geweest zijn als ze QT hadden gekozen ….

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.