25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 25)
  • Q:
    Bijdrager
    NTG

Het Grote Mijn Openlijke Excuses topic

Hallo,

Iedereen maakt wel eens fouten. In dit topic kan iedereen terecht die de behoefte voelt excuses aan te bieden aan een vriend, familie, ouders, een ander OMT-lid, bedrijf, de overheid, de wereld, een onbekende of jezelf (of als je een tekort aan zelfreflectie hebt, tot een hogere macht).

NTG

Bijdrager
    iPrincess

Oké, ik wil openlijk mijn excuses aanbieden aan de zaal omdat ik gisteren bij het examenconcert een nummer aankondigde van Jason Mraz waarvan ik de titel niet wist. Maar wat achteraf dus Jack Johnson bleek te zijn:razz:

Moderator
    unSOUND

Zou je niet beter excuses maken voor dat je die muziek überhaupt draait ?

Ik wil hierbij gelijk mijn excuses maken voor deze sneer.:grin:

Bijdrager
    Hansi2124

Als TS moet je dan uiteraard wel zelf het goede voorbeeld geven, vind ik.

Bijdrager
    MouseMighty

Ah mooi topic. Dan zeg ik nu alvast: Sorry! (kan ik daarna iedere keer hier naar terug linken, scheelt weer tikken etc.)

Bijdrager
    Hailstorm

Sorry voor het inpikken van je nieuwe username, Vinhelper! :innocent:

SORRY!

Bijdrager
    Stirf

Ik sluit me bij MM aan.
    Aan iedereen SORRY, die zich ergeren aan mijn hersenspinsels die ik aan het OMT Forum toe vertrouw.

Geblokkeerd
    Anoniem

Het spijt me niet!

Bijdrager
    Hailstorm

Excuses namens de ouders van Usain.

Geblokkeerd
    Anoniem

ouder.

Moderator
    unSOUND

En namens de gynaecoloog van zijn ouders.

Bijdrager
    Hailstorm
    Usain op 26 maart 2011

ouder.

In-vitrofertilisatie?:eek:

Bijdrager
    MouseMighty

Nee gevonden voorwerpen gok ik… *wijst naar post 5 van dit draadje*

Moderator
    unSOUND

Ik wil hierbij mijn excuses aanbieden aan mijn buren, want het komende half uur gaat mijn versterker heel, maar dan ook echt héél ver opengedraaid worden…

Sorry, maar het moet. Stof op conussen + nieuwe muziek… Je weet wel.

Geblokkeerd
    geanonimiseerde gebruiker

Ik bied net als unSOUND ook mijn excuses aan de buren aan. De seismograaf op mijn iPhone gaf een uitslag van 2 aan bij de bas-conussen van mijn speakers. En dat was alleen nog maar bij die ranzige techno, dus ook alvast mijn excuses voor die übergeile Groovy Records Gigi d’Agostino Maxi Single die ik er nu op ga leggen en de Deep Bass Club Mix van Womack & Womack die er vlak achterna komt.

P.S. GPS data laat zien dat het laminaatparket nu 2 mm verschoven is vanuit het epicentrum van de Celestion 300 Watt speakers. Dus ook mijn excuses aan de persoon die dat hier gelegd heeft.

Voor die extra scheur in de muur die zojuist ontstaan is moest ik eigenlijk mijn excuses aanbieden aan Van Wijnen Bouw in Arnhem. Maar aangezien die dit huis al in reeds deplorabele staat hebben opgeleverd bij de bouw toch maar niet. Sukkels. :angry:

Aanvulling: hang-, en sluitwerk heeft nu ook een speling van 9 mm. Ook geen excuses voor. Zie boven.

Bijdrager
    NTG

Ik wil graag mijn excuses aanbieden aan Jules Pennings. Hij zocht mensen om de redactie te vormen van een nieuwe website die hij aan het ontwikkelen was. Ik ben op zijn verzoek ingegaan, maar heb uiteindelijk helemaal niets uitgevoerd. Sorry.

Inactief
    Anoniem

Excuus aan iedereen waar ik wel eens een directe opmerking tegen maak, maar serieus, vraag er dan niet om haha:P

Moderator
    unSOUND

Jij komt dus vaak mensen tegen die zeggen “Zeg eens iets directs tegen mij ?”

Daar wil ik ook wel eens heen !

Bijdrager
    Taconew

Is het niet verstandiger om je excuses aan de persoon aan te bieden bij wie je iets geflikt hebt?:-)

(tenzij heel je kennissen/vriendenkring uit OMT bestaat).

Moderator
    unSOUND

Kom op zeg, dit is juist ideaal. Last van je schouders zonder de confrontatie aan te gaan, en tegelijkertijd het vergrijp zelf een beetje aandikken om stoer over te komen bij je digitale kennissen, dat is toch juist helemaal 2011 ?

< Ja, dit is sarcasme lieve kijkbuiskinderen… >

Inactief
    Anoniem

[stfu]Ik neem aan dat hij met “iedereen” iedereen van het forum bedoeld?[/stfu]

Bijdrager
    Soulshaker
    Taconew op 26 maart 2011

Is het niet verstandiger om je excuses aan de persoon aan te bieden bij wie je iets geflikt hebt?:-)

(tenzij heel je kennissen/vriendenkring uit OMT bestaat).

Biedt jij dan alleen maar je excuses aan vrienden en kennissen ? :crazy:

Bijdrager
    Taconew

@Soulshaker
    Ik probeer zo min mogelijk mijn excuses aan te hoeven bieden:-)

Moderator
    unSOUND

Kwestie van nooit spijt hebben van een goeie belediging.

Greg House™

Bijdrager
    trabant

Een goede grap mag vrienden kosten.

unSOUND op 26 maart 2011

Kom op zeg, dit is juist ideaal. Last van je schouders zonder de confrontatie aan te gaan, en tegelijkertijd het vergrijp zelf een beetje aandikken om stoer over te komen bij je digitale kennissen, dat is toch juist helemaal 2011 ?

< Ja, dit is sarcasme lieve kijkbuiskinderen… >De eerste helft is anders ook behoorlijk katholiek. Zondigen, opbiechten en afbidden en weer vrolijk verder. En dat in de vastentijd.

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 25)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.