10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    The JM

OpenFTD update niet meer

Ik gebruik hier met alle plezier de mac-versie van FTD, de nieuwste (0.99.1) wel te verstaan:)
    Maar nu kan ik niet meer updaten:? Heeft iemand anders hier ook last van? Wat is de oplossing?

Dit krijg ik steeds te zien als ik wil updaten:

Bijdrager
    Nitro

Same here, maar site van ftd doet het ook niet:-) Misschien storing, onderhoud o.i.d.?

Bijdrager
    Elrithranduil

Dat is bekend had je even op het openftd forum moeten kijken je lost het zo op:

ga naar config scherm van openftd en zet deze optie uit: Gebruik de ftd 3.8gb13 webscripts (alleen voor vrienden van ftd)
    dan werkt hij weer

edit: oh mijn fout er is wel daadwerkelijk een storing nu servers lagen plat en wordt aan gewerkt :sealed:

Bijdrager
    The JM

Ok, nja wachten dan maar:)

Bijdrager
    Leendert Struik

bij mij geeft hij nu de melding dat er een nieuwere versie is vereist… volgens mij is dit toch de laatste

Bijdrager
    The JM

Ja,, voor Windows is nu een nieuwe versie van FTD geĆÆntroduceerd, dus verwachten ze dat er ook een nieuwe versie van OpenFTD komt..
    En van beide heb je een nieuwere versie nodig om te updaten, maar voor OpenFTD is er geen nieuwere inderdaad…Vind het maar stom :oops:

Bijdrager
    goofyboy1

http://www.ftd.nu/upd/

hier uitleg over de drukte op de server.
    dit lost zich zelf op in de loop van de tijd.

succes

Bijdrager
    The JM

Klopt, maar dat is enkel voor Windows. Voor OpenFTD komt binnenkort een nieuwe versie uit, haasten heeft toch geen zin want heel FTD is overbelast.

Bijdrager
    Jaap

Sinds maandag is FTD 3.8 verschenen voor Windows. Omdat deze versie een aantal wijzigingen met zich mee brengt die niet backwards compatible zijn met vorige versies van FTD (vanwege uitbreiding van het filtersysteem) moet iedereen overstappen op een nieuwere versie. Ditzelfde geldt dus ook voor OpenFTD versie voor de Mac

Daarom is OpenFTD 1.0 Release Candidate 2 uitgebracht (0.99.2). Als belangrijkste wijziging bevat deze ondersteuning voor FTD 3.8 en de nieuwe categorien en filters.

http://www.ftd4linux.nl/releases/mac_os_x_universal/OpenFTD-0.99.2.dmg

Bijdrager
    The JM

En dat is sinds vandaag..Dus iedereen kan weer FTD’en:D Als dat een werkwoord is:P

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.