3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    baziel

openen van beveiligde pagina’s werkt niet

Hallo iedereen,

Op mijn iMac heb ik 3 accounts, één waarvan ik mijn bestanden via time machine heb teruggezet en de andere 2 heb ik ik nieuw aangemaakt op de imac. Sinds kort werken beveiligde pagina’s (KBC-bank, inloggen via Hotmail, facebook, gmail,..) niet meer op de 2 ‘nieuwe’ accounts, daarvoor deden ze het wel.
    Echter op mijn account en op de computer waar ik de bestanden heb van teruggezet laden deze sites zonder probleem.

Ik heb eens gekeken en ik zie dat ik overal op alle acounts dezelfde netwerk instellingen heb staan.
    Als ik de proxy-instellingen eventjes verander op een van die twee accounts dan werkt het even maar na safari te sluiten en opnieuw te openen doen ze het weer niet.
    Een tijdje geleden heb ik dit topic geopened, waarvan de oplossing dan was om de proxy-instellingen te wijzigen, zoals gezegd hierboven werkt dit amper tijdelijk.

Heel deze tijd heb ik die andere twee gebruikers mijn oude ibook laten gebruiken om die sites te bezoeken, nu vind ik wel dat het tijd is om dit definitief op te lossen..

Graag hulp en alvast bedankt.

Bijdrager
    baziel

help mij alstublieft.

Bijdrager
    sypie

En wat als je helemaal geen proxy server instelt?

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.