5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    IndoMac

Openen sites (in Firefox)

Al een paar dagen heb ik last dat ik niet (of pas na een lange tijd) op bepaalde sites kan komen. Toen ik software wilde gaan updaten kreeg ik ook daar ‘geen gehoor’; uiteindelijk kwam dan de mededeling: “Netwerkfout: time-out (-1001). Controleer uw internetverbinding … Er kan niet naar updates worden gezocht vanwege een netwerkprobleem.”
    Na een diagnostische netwerkinfo te hebben uitgevoerd, zegt het dat de netwerkverbinding goed lijkt te werken.
    Kan iemand mij helpen met een mogelijke oplossing?
    Echt bedankt ! !

Bijdrager
    1984

Heb je dat alleen in firefox, of heb je dat ook bij Safari of andere browsers.

Bijdrager
    MacBooky

en welke sites zijn het ….

Bijdrager
    fin

Misschien ligt het aan je DNS. Kijk hier eens naar, heeft voor mij echt geholpen.

Bijdrager
    IndoMac

Wat ’n fijn forum toch, dat er altijd wel mensen zijn die zo snel reageren!
    Enfin, het lijkt alsof het bij Safari bij praktisch elke site is en bij Firefox o.a. bij NU.nl en marktplaats, terwijl bijv. Speurders en OneMorThing wel redelijk snel komen. En dus ook het updaten lukt niet!
    De suggestie van Fin heb al eens uitgevoerd en toen werkte e.e.a. ook als een speer. Ik had eerst DNS met 85….. en nu met 208……. Maar ik herinner me dat die eerste DNS-cijfers waren verdwenen en nu staan ze in grijs (niet aan te klikken).
    Graag dus nog een suggestie. Oh ja, ik zit bij Ziggo en heb ze er ook al over benaderd, maar ja ’n antwoord ……

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.