4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    QSD

Openen bijkomende map in iPhoto Buddy

Hallo iedereen,

Ik heb vorig jaar met hulp van iemand iPhotoBuddy gedownload en enkele mappen gemaakt en er de foto’s uit de grote iPhoto erin gezet.
    Nu is echter de tijd gekomen om nogmaals wat verder in te delen maar ik slaag er maar niet in een bijkomende map te creƫren in iPhoto Buddy.
    Kan er me iemand vertellen hoe dat weer in zijn werk gaat ?

Bedankt.

Quinten

Bijdrager
    Yaris

iPhoto Buddy is geen eigen ontwikkeling van Apple, daarom heb ik het draadje verplaatst van iApps naar Overige Software.

Het antwoord op je vraag staat op http://www.iphotobuddy.com/features.html :

Creating a new Library is easy. Simply use the Finder to create a new, empty folder. This folder will become your new photo Library, so be sure to name it and locate it on your hard drive accordingly. Drag the new folder from the Finder and drop it on Buddy’s Library List. Next, click the Launch Button to launch iPhoto. iPhoto will immediately convert the empty folder into a new, empty iPhoto Library ready for you to being importing your photos.

Bijdrager
    QSD

Bedankt moderator !

Bijdrager
    QSD

En toch ben ik nog niet geheel mee :

so be sure to name it and locate it on your hard drive accordingly. Drag the new folder from the Finder and drop it on Buddy’s Library List…

Hoe kun je nu tegelijkertijd dezelfde map ergens op je harde schijf gaan zetten (wellicht bij de andere iPhoto-mappen in “Afbeeldingen” en dan diezelfde map van je bureaublad (Finder ?) in iPhoto Buddy slepen.

Daar heb ik nog een probleempje mee.

Quinten

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.