6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    DesertDog

Open with: alle apps dubbel

Als ik een file wil openen via de ‘open with’ methode staan hier alle voor die file beschikbare programma’s daar dubbel in. De applicaties staan wel maar 1x op mijn hd

Bijdrager
    kaiser pro

Dat heb ik ook!!:oops:

Bijdrager
    iJoost

Ja, soms. Volgens mij zijn het gewoon oude versies van hetzelfde programma die op dezelfde plaats stonden en door Sofware Update zijn vervangen. Beetje slordig. Maar niet echt iets om je zorgen over te maken. Ze repareren het vast wel een keer. Anders misschien even aanmelden als bug, dan weten ze het in elk geval.

Bijdrager
    Steff
    ”iJoost”

Ja, soms. Volgens mij zijn het gewoon oude versies van hetzelfde programma die op dezelfde plaats stonden en door Sofware Update zijn vervangen. Beetje slordig. Maar niet echt iets om je zorgen over te maken. Ze repareren het vast wel een keer. Anders misschien even aanmelden als bug, dan weten ze het in elk geval.

Hij bedoeld het op zijn Mac. :wink: Niet MacOSX.nl geloof ik.

Het is op te lossen met Onyx. Een schoonmaak programma met enorm veel oplossingen voor problemen. Ik zit helaas nu nog op school en kan je het niet helemaal vertellen hoe het exact werkt.

Bijdrager
    iJoost

Hij bedoeld het op zijn Mac. :wink: Niet MacOSX.nl geloof ik.

Daar had ik het ook over. Hoezo?

Bijdrager
    petermac

Heb je misschien een externe HD aangsloten, waar je een backup van je systeem op hebt staan, en dus ook alle programmas nog eens op staan?

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.