6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Gerard Havik

Open street map kaarten voor Garmin RoadTrip

Computer: Intel Mac OSX 10.4.11
    GPS: Garmin eTrex Legend HCx
    Software geinstalleerd:
    Garmin RoadTrip
    Garmin MapManager
    Garmin Mapinstall
    Garmin Communicator Plugin
    Van de Open Street Map:
    OpenStreetMap NL Noord-West-0802270216-bin.zip, waarin: 31070003.img

Op mijn Apple zie ik in RoadTrip alleen de US basemap van Garmin en willen ze kennelijk dat ik extra kaarten koop en ontgrendel. Mijn dochter heeft op een Windowsmachine een stel kaarten van Open Street Map geimporteerd in Mapsource en via maploader (oid) op de GPS. Is er een manier op de kaarten van Open Street Map te gebruiken in Garmin RoadTrip op de Apple?

Bijdrager
    1984
    ”Gerard

Is er een manier op de kaarten van Open Street Map te gebruiken in Garmin RoadTrip op de Apple?

Misschien met RoadTrip for Mac software version 2.0.1 :|

Bijdrager
    Gerard Havik

Dat is de versie die ik gebruik (ik heb de GPS pas een paar dagen)
    Andere programma’s:
    MapInstall 2.1.0
    MapManager 2.1.0
    Communicatieplugin ook de jongste versie, GeoCache punten downloaden met Google Maps gaat prima. Ik vrees dat ik mijn tracks moet bekijken met google maps zodra ik weet hoe ik ze daar krijg. RoadTrip voelt echter best goed aa

Bijdrager
    kel

Misschien kun je hiermee uit de voeten: http://garmin.na1400.info/index.html
    Ik installeerde de kaart gisteren met succes in Roadtrip. Zowel algemen als fietskaart.

Bijdrager
    tukkerberg

http://garmin.na1400.info/index.html :Hoe installeer ik de fietskaarten in Roadtrip , heb ik codes nodig?

Bijdrager
    Franky Mac

Roadtrip is al verouderd, net zoals dit onderwerp.

Garmin heeft al tijden geen update meer voor Roadtrip uitgebracht. BaseCamp is de opvolger van Roadtrip als Garmin’s mapbrowser en heeft een aantal uitbreidingen als 3D , een beter track- en kaartbeheer, uitgebreidere hoogteprofielen enz. enz.

Je kunt het programma hier downloaden of via de Mac App Store. Bij BaseCamp zit Garmin MapManager, om kaarten op je Mac te beheren en Garmin MapInstall om deze kaarten op je GPS te installeren.

Voor een goede gratis fietskaart voor de Benelux kun je het beste naar OpenFietsMap toe gaan.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.