8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    CorMac

Opel movano vector tekening

Is er iemand die toevallig een tekening heeft van een Opel Movano? Ik heb er via Google wel gevonden maar die waren betalend, 42 $ namelijk. Ik heb het nodig om een belettering te doen voor een ziekenwagen.

Inactief
    Anoniem

Je hebt opdracht belettering te doen of je gaat gewoon (zomaar?) belettering doen? In het eerste geval zou ik even bij je opdrachtgever langs gaan… Verder heb ik ook niks kunnen vinden op Google.

Bijdrager
    CorMac

Het is voor de ziekenwagen van mijn broer, dus er zit geen vergoeding aanvast. Of misschien een kleine, daar heb ik het niet over gehad.:)

Bijdrager
    bramvdb

http://www.google.be/search?hl=nl&q=Brochure+-+Opel+Movano+%2Bpdf&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=
    de teweede in de lijst (een pdf bestand) pagina 20, daar ben je misschien iets mee?

Bijdrager
    Pier

Je hebt een pb.

Bijdrager
    CorMac

Zo’n tekeningen zou ik moeten hebben, ook van de zij en achterkant. Het is een Movano van 2006 (verlengd en verhoogd)

Bijdrager
    remisc
    CorMac op 05 november 2010

Het is voor de ziekenwagen van mijn broer :)

En dat blijft geen ziekenwagen??

Als het een voormalige ziekenwagen is en je wilt nieuwe belettering, ga naar een goede beletteraar in de buurt en regel daar de belettering en dat jij het ontwerp doet; dan krijg je een hele mooie eps op schaal.
    Iemand moet het toch ook uitvoeren!

Als het een beunklus is en “we gaan zelf wel plakken” ; veel plezier! Daar heb ik er al tientallen mee op hun bek zien gaan;-)

Bijdrager
    CorMac

Nee het is niet de bedoeling om de klus zelf te klaren. Dan zal ik dat eens gaan vragen ja.

Bedankt vor de tip.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.