-
Q:
Op zoek naar snoer voor 60W Magsafe Power Adapter
Ik ben op zoek naar een (tweedehands) elektriciteitsnoer voor de oplader van mijn MacBook Pro (60W Magsafe Power Adapter). Het snoer is ter hoogte van de duckhead kapot waardoor de draden bloot komen te liggen. Niet goed dus. Via Apple kan ik alleen de complete adapter vervangen.
Hebben jullie wellicht een tip waar ik alleen het snoer kan kopen?
Heb al contact gezocht met Apple en A-Mac, maar die hebben alleen de complete adapter.Of heeft iemand nog een ongebruikte, tweedehands liggen?
Many thanks!
Dank voor reacties!
@GoeieDag Die is het dus niet want er zit geen Duckhead aan!
@Indomarco het is die inderdaad van @SMTR!
Maar de vraag is of het wel echt de originele is omdat Apple ze niet los verkoopt en China vrij veel rommel maakt.
Daar word ik van diverse kanten voor gewaarschuwd.
@Indomarco: waar zit je in 010? Ik heb vanmiddag een afspraak in de buurtjbh op 17 november 2014…@GoeieDag Die is het dus niet want er zit geen Duckhead aan!…
Feitelijk hoeft die er ook helemaal niet aan.
De functionaliteit zonder duikhead is nauwelijks minder.
Zo’n euro-stekkertje van 1,75 doet het prima (en ze zijn er ook in het wit).
Koezel op 17 november 2014Dan heb je een ongeaarde verbinding.
Lijkt me toch handiger om er voor te zorgen dat de verbinding geaard is…Onzin.
De meeste huizen (die niet recent gebouwd zijn) hebben nog standaard ongeaarde stopcontacten buiten de ‘natte ruimten’, dus heb je verder niks aan een geaarde stekker. Apple leverde tot een jaar of 5 of 6 geleden er dan ook zo’n 8-vormige stekker bij, ipv de huidige.@Indomarco Sorry, gisteren niet meer gelukt. Maar via een ander contact tot een oplossing gekomen! Wel reuze dank voor je hulp!
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.