13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    iJan

Op zoek naar muziek

Ik ben op zoek naar goede sfeervolle en moderne muziek als achtergrondmuziek bij videobeelden. Iemand een suggestie?

Bijdrager
    Larz

Welk genre, want de een vant klassiek sfeervol, de andere vind Rock sfeervol:P

Bijdrager
    GodzillaPresley
    ”iJan”

goede sfeervolle en moderne muziek

Moby misschien?

Bijdrager
    Fabio

http://www.fluffertrax.com/ – ron jeremy zweert erbij;-)

maarreh, ff serieus, wat voor beelden zijn het? wat voor sfeer moet het zijn etc etc? 8)

Bijdrager
    iJan

Het liefst gebruik ik instrumentale muziek in het genre symfonische rock, syntesizer en dergelijke.

Bijdrager
    Fabio

misschien iets als st. germain, maar dan zoals het hoort? bugge wesseltoft bijvoorbeeld:-)

of Vertú misschien, of wat ook heel mooi kan zijn maar misschien niet helemaal aan je eisen voldoet is Incubus. vind t zelf allemaal lekkere, bijna dromerige muziek.

of anders Air misschien, in ieder geval lekker veilig :wink:

Bijdrager
    deSpaanseRente

symfonische rock .. Als Symfonische metal ook goed is -> Laatste cd van NIghtwish . ( Once ) of als je synthesizer-sfeer-orkest – muziek wil -> vangelis . ( of Hans Zimmer maar dan denk ik dat Vangelis beter geschikt is voor wat jij graag hoort ) .
    Adiemus van Carl Jenkins is ook altijd heel fijn als sfeervolle achtergrondmuziek.

Bijdrager
    deSpaanseRente

Der schiet me nog iets te binnen .. Instrumentale nummers van Rob Dougan kunnen ook wel heel fijn zijn .

Bijdrager
    Macvideo

Kijk eens bij freeplaymusic.com.
    Honderden nummers.
    Alles rechtenvrij te gebruiken.
    Alles instrumentaal, alle genres.

Bijdrager
    iJezz

Je hoort het heel veel en het is ook een heel goed nummer voor op de achtergrond :
    Clubbed to death van Rob D.
    Misschien is Air wat , zelf vind ik nonvocal muziek altijd veel mooier voor op de achtergrond.
    Een willekeurige soundtrack is dan ook wel geschikt , Hans Zimmer en Howard Shore zijn wat namen uit de soundtrack wereld die wel gewaardeerd worden.

Bijdrager
    iJan

Dank voor alle suggesties. Ik zal er mijn voordeel mee doen. Mooie zin is dat!

Bijdrager
    guru

craig armstrong !
    de man die de strijkarrengementen voor massive attack doet .

Bijdrager
    Hanhart

Hier misschien? Dit is een website waar artiesten hun muziek kunnen opzetten om hun band te promoten. Helemaal gratis en legaal.

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.