22 berichten aan het bekijken - 1 tot 22 (van in totaal 22)
  • Q:
    Bijdrager
    tommy666

Op zoek naar liedjes.

Voor wanner je niet weet over welk liedje het gaat maar wel een stukje van de tekst kent,hier kun je terecht om het te vragen aan onze menselijke database;-)

Waar ik nog achter zoek: (door een vrouwenstem gezongen,een beetje zoals de zangeres van Within Temptation) Come with me children, I’ll show you a way,into the world…..

Hier ben ik al een tijdje naar op zoek,iemand die het weet?

Inactief
    Anoniem

iPhone + Shazam = Oplossing

Bijdrager
    tommy666

Niet iedereen heeft de luxe om een iPhone te hebben diotav;-) Ik ben spijtig genoeg voorlopig nog niet bij de gelukkigen. 525€ is voor mij net iets té grof…

Bijdrager
    trabant
    Bijdrager
    tommy666

Sorry,no results found…

Schiet dus ook niet echt op:P

Bijdrager
    Enzoo

DHT – Magic Melody

Bijdrager
    tommy666

Dat is het inderdaad,dank je Enzoo:D

Bijdrager
    Enzoo

Misschien een héél goeie tip:

Stel, je kent enkele woorden van een song, dan kun je deze intikken in Google en er achteraan ‘lyrics’ bijvoegen. De kans is dan groot dat Google het gezochte liedje vindt.

Bijdrager
    1984

werd een beetje nieuwsgierig…..deze:|

Bijdrager
    tommy666
    ”Enzoo”

Misschien een héél goeie tip:

Stel, je kent enkele woorden van een song, dan kun je deze intikken in Google en er achteraan ‘lyrics’ bijvoegen. De kans is dan groot dat Google het gezochte liedje vindt.

Dat had ik al gedaan,alleen vond ik nooit wat ik moest hebben,zelfs niet met bepaalde delen van de lyrics die ik wél wist tussen aanhalingstekens te zetten;-)

Bijdrager
    piddy4888

Ik ben op zoek naar de titel van een redelijk lang durend nummer (ongeveer 8:20 min.) maar het kan ook een extended single remix zijn. Volgens mij is het uit de jaren ’80. Er wordt in het refrein iets gezongen van ‘touch me, how can it be’. Ik heb het nummer geript van cd, maar daar staat dan gewoon “track 09” en ik zou graag de titel weten. Ik ben het ergens aan het proberen te hosten, zodat jullie het kunnen luisteren.

EDIT: Hij is er: klik. Het is een download.

Bijdrager
    Renzsz

Shazam zegt:

A-ha – The Sun Always Shine On TV

Die had je zelf ook wel kunnen vinden lijkt me;)

Bijdrager
    piddy4888

Nope, niet echt….

Bijdrager
    Pieterr
    Bijdrager
    piddy4888

Ik had alleen op youtube gekeken, en als je zoekt op ‘touch me’ krijg je van die 50cent-shit…

Bijdrager
    KarelWillem
    ”tommy666″

…Waar ik nog achter zoek: (door een vrouwenstem gezongen,een beetje zoals de zangeres van Within Temptation) Come with me children, I’ll show you a way,into the world….

Dus het eerste de beste Google-resultaat op regel 1 was nog niet duidelijk genoeg voor je? :D

Bijdrager
    Hostyle

Zeg spuit 11, kijk eens naar de datum waarop tommy gepost heeft :bigsmile:

Bijdrager
    KarelWillem

Hadden ze in 2008 nog geen Google dan, spuit 12? :wink:

Bijdrager
    Hostyle

Wie zegt dat het resultaat toen al zo hoog stond?:wink:

Bijdrager
    KarelWillem

Ja, wie zal het zeggen. :P

Bijdrager
    piddy4888

Ik ben op zoek naar de titel van een Dance/House track die nogal veel 8-bit geluiden bevat. Waarschijnlijk gemaakt in de late jaren 2000.

Bijdrager
    piddy4888

iemand?

22 berichten aan het bekijken - 1 tot 22 (van in totaal 22)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.