8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    macstremist

Op zoek naar een nieuwe monitor

Beste OMT’ers,

Ik ben al een tijdje op zoek naar een nieuwe monitor voor naast mijn 13″ rMBP.
    Ik zal hem voornamelijk gaan gebruiken voor Photoshop en Lightroom. Ik game niet veel, zeker geen shooters.
    Vereisten: redelijke vormgeving, kleurweergave, HDMI. Ik wil echt niet meer dan rond de €250 uitgeven.
    Na wat onderzoek zijn deze twee me in het bijzonder opgevallen: http://tweakers.net/pricewatch/compare/344/418910;362311/categorie/

Ze schelen een jaar in ouderdom maar niet bijster veel in specificaties. Hebben jullie tips of suggesties hierover of over andere monitoren die ik misschien over het hoofd zie?

Bijdrager
    poing

Ik heb deze staat te boek als 1 van de betere monitoren in zijn prijsklasse, ik gebruik hem voor Photoshop. http://www.monitorstore.nl/product/562029/category-181096/eizo-flexscan-ev2450-gy.html

Bijdrager
    Brombeer

De vrouw is heel erg blij met deze 24″ 1920×1080 MVA panel Benq VW2430H

Bijdrager
    macstremist

Dank voor de reacties!

Bijdrager
    CarminMac

Is er iemand die deze Dell U2412 of 2415 heeft ?
    Wil deze voor kantoor aanschaffen maar zoek een beeld/contrast wat vergelijkbaar is met een Mac 21 van 2008.

Bijdrager
    SunKeeper

”Mac 21 van 2008”.

Als je 21,5-inch bedoelt, dat is die van eind 2009 (eerste revisie in dat formaat).
    Vóór augustus 2009 aangeschaft dan is het 20-inch of 24-inch.

Bijdrager
    CarminMac

Dan is het een 20 inch Oudje van een school kunnen overnemen en leuk om Apple ervaring mee op te doen..

Maar ega wil geen Mac en moet zeggen zakelijk ook niet omdat niet alles goed draait op een Mac.

Scherm wel mooi/helder dus vandaar interesse om ervaringen van deze Dell monitoren te krijgen…

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.