5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Thomasjwz

op welk account iTunes match en vraag over iPod nano 6g

Beste mede forum leden,

Ik heb twee vraagjes, heb al eventjes gezocht maar kon geen duidelijk antwoord vinden.

ten eerst, ik heb twee Apple ID’s, de ene gebruik ik voor synchronisatie met iCloud enz(een oud mobile me account),, En de andere gebruik ik voor aankopen in de iTunes store (snap nog steeds niet dat we deze niet kunnen samen voegen)
    Nu vraag ik me af voor welk account het aan te raden is om itunes match te gaan gebruiken? moet ik dit gaan doen op het iCloud account of op het account waar ik muziek en apps en noem het maar op in de itunes store aanschaf?

[mod name=Hansi2124 url=/profiel/hansi2124]Topic aangepast.[/mod]

Ik hoop dat jullie me hier mee kunnen helpen!

Groet
    Thomas

Bijdrager
    Hansi2124

Beste Thomas,

Het is gebruikelijk in dit forum vanwege de overzichtelijkheid per soort een topic aan te maken. Je tweede vraag kan je dan ook beter stellen in het subforum iOS.

Bijdrager
    Thomasjwz

oke, dankje zal die vraag even daar zetten;)

groet
    thomas

Bijdrager
    Hansi2124

:thumbsup:

Bijdrager
    mtooster

iTunes Match activeren op het account waarmee je ook altijd je aankopen doet…
    Anders moet je vanaf nu al je muziekaankopen via een ander account doen dan de updates van je apps enzo, dat ben je snel zat…. (en ik spreek uit ervaring)

Hou je iCloud account lekker voor iCloud… als je dat wilt zou je wel je aankopen-appleId kunnen activeren met iCloud en daar je adresboek/agenda en dergelijke opzetten. Dan heb je ze toch een soort van samengevoegd….

Ik heb het dus de andere kant op gedaan, ben op den duur gewisseld van account waarmee ik aankopen doe… en daar heb ik nu best wel spijt van!

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.