30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 47)
  • Q:
    Bijdrager
    HugovandenBeld

Op weg naar Lille voor Apple Watch

Kan niet meer langer wachten; zodadelijk op pad naar Apple Store Lille om Apple Watch te kopen. Gisteren gebeld met hen. Als je je ’s ochtends om 10 uur direct bij de winkel meldt, dan kun je een reservering doen en hem die dag meenemen (lees: kopen). Ben benieuwd of dat gaat werken. Vanmiddag eerste poging wagen, morgenvroeg tweede poging. Iemand nog tips?

Bijdrager
    Shmoo

Je had op de Franse website ook gewoon met je Nederlanse AppleID een afspraak kunnen maken in die winkel voor dezelfde of de volgende dag.

Bijdrager
    HugovandenBeld

Ik zit nog in de auto met Nederlands 4G, dus ga het meteen proberen. Goede tip!

Bijdrager
    HugovandenBeld

Ben het aan het uitzoeken online. Mijn voorkeur van 38mm Sport, zwart is in alle Apple Stores in Frankrijk op voorraad, behalve….. Lille! … Tja…. Gaan er toch maar heen; desnoods morgen door naar Parijs?

Bijdrager
    HugovandenBeld

Heb nu bedacht: koop ik er 1 met een wit bandje… Die is wel op voorraad… maar voor reservering moet je een Frans telefoonnummer hebben om de bevestiging te ontvangen… En die heb ik dus niet… Deze optie van reserveren gaat toch niet lukken. Maar ze hebben blijkbaar wel een voorraad… Dus wie weet over 2 uurtjes (nu bij Breda)…

Bijdrager
    Brombeer

Die stad heet Rijsel!

Bijdrager
    penseel
    Bijdrager
    Shmoo

Ik ben er bang voor dat je eentje meekrijgt.
    Zo niet dan zou ik zo snel als je kunt vanuit Frankrijk ( telefoon daar ) reserveren want de winkels zijn vaak binnen 24 uur door hun voorraad heen.

Moderator
    Raymon Mens

Prepaid-kaartje kopen voor Frans nummer en via daar reserveren in Apple Store is ook een optie. Succes met je trip:)

Bijdrager
    HugovandenBeld

Ik vermoed dat het gaat lukken. Sta nu in de winkel en moet ca 15 minuten wachten. Toonbank is aantrekkelijk… Nog even geduld…

Bijdrager
    jackybe67

Bij mij zal het volgende week een tripje Oberhausen worden denk ik.:-)

HugovandenBeld….succes !!!

Bijdrager
    HugovandenBeld

Ik heb hem hoor! Voorkeur 1 (zwart) was helaas uitverkocht. En op zaterdag komt er geen nieuwe voorraad. Wachten tot morgen geen optie dus. Toen de witte gekocht. Bandje voelt heel zacht aan; super. Nu synchroniseren. En heb dan een leuk speeltje voor het weekend (en daarna) 😏. Dank voor ‘meeleven’ allemaal!

Bijdrager
    bartvdv

@Brombeer: het heette Rijsel toen de antenne van de tv op het dak nog met een draaiknop in de juiste richting moest gedraaid worden om rond een uur of 4 in de namiddag de laatste paar minuten van ‘The man from U.N.C.L.E.’ nog mee te pikken.

@HugovandenBeld
    : dat hele reisverhaal klinkt wel erg puberaal voor een volwassen man. En dat terwijl het uurwerk over een week of twee/drie in Nederland beschikbaar is. En wit is wel erg gay …

Bijdrager
    KarelWillem

Kom op zeg. Gewoon lekker een dagje uit. Wat is daar mis mee?

Hele bevolkingsgroepen gaan een dagje winkelen in London of Paris.
    Waarom dan niet naar Lille voor een horloge?

Bijdrager
    AppelJuice
    bartvdv op 26 juni 2015

@Brombeer: het heette Rijsel toen de antenne van de tv op het dak nog met een draaiknop in de juiste richting moest gedraaid worden om rond een uur of 4 in de namiddag de laatste paar minuten van ‘The man from U.N.C.L.E.’ nog mee te pikken.

Voor veel belgen niet hoor!

De stad is in Vlaanderen voornamelijk bekend onder de Nederlandse naam Rijsel en in Nederland onder de Franse naam Lille.[1] Voor veel Nederlanders is Rijsel zelfs een onbekende naam. Wegwijzers in Vlaanderen vermelden Rijsel, soms in combinatie met Lille tussen haakjes.

Bijdrager
    Shmoo

Kan iemand mij iets uitleggen..

1)
    De verpakking? Waarom weegt deze zwaarder dan een autoband, prachtig zo’n doos typisch Apple stijl verpakking maar ik dacht dat die gasten zo bewust met het mileu bezig waren…

2)
    Als je een pincode instelt is het dan de bedoeling dat deze gevraagd wordt bij elke keer als je de Watch aanraakt? Hij ligt hier op de kast te laden maar elke keer als hij in sluimer gaat en ik hem aanraak moet ik de pincode intypen. Niet erg vriendelijk voor een horloge.

3)
    Ik ben een Watch face aan het aanpassen en wil hij vrij simpel houden maar het lijkt erop dat je de kleur van het batterij-percentage niet kunt veranderen van de standaard groen?

Bijdrager
    Shmoo

Opgelost… Dit wordt alleen groen als hij op de lader ligt.:(

Bijdrager
    Myquandro

2) Ik heb nog geen Apple Watch, maar als ik het uit reviews goed begrepen heb hoef je de pincode niet meer in te voeren zolang deze in contact blijft met jouw arm (ik dacht dat dit gelinkt was aan de hartslag aangezien dit problemen gaf voor mensen met grote tatoeages). Als je hem dus oplaad (en dus niet in contact brengt met je arm) moet je dus idd elke keer de pincode invoeren.

Bijdrager
    Shmoo

Ja klopt.. Zodra je hem van de pols haalt komt het gedoe met de pincode.

Geblokkeerd
    SusanUSA

Onzinnige reactie verwijderd door moderator

Bijdrager
    hatolex

Hij bedoeld, is zwaarder of weegt meer, maar buiten jou begrijpt iedereen dat gelukkig.

Geblokkeerd
    SusanUSA

Bijdrager
    hatolex

Ik had er op gehoopt.

Je trapt er met open ogen in, ook ik ken de regel stam + t. :-P

Bijdrager
    checkpointx

weer even terug on topic:)

Ik ben vandaag ook even op en neer gereden naar Lille, werd ook zonder afspraak eigenlijk binnen 10 minuten geholpen, ze hadden nog aardig wat modellen op voorraad, ik ben dan ook tevreden naar huis gereden met een 42mm apple watch met classic leather buckle voor 799,-, das nog 20 euro goedkoper dan hij in Nederland gaat worden…

Bijdrager
    hatolex

Maar ja die 20 euri ben je denk ik kwijt aan reiskosten 😉

Maar een tevreden mens is ook wat waard 😃😏

Bijdrager
    Shmoo

Het zou gewoon een principe kwestie moeten zijn richting Apple om hem niet in Nederland te bestellen.

Er zou nu een website online moeten verschijnen van een particulier iemand in Duitsland die niets anders doet dan doorgeven van Apple Watches. Gewoon om aan te tonen dat mensen niet met hun pik laten spelen door Apple.

Geblokkeerd
    Anoniem
    SusanUSA op 27 juni 2015
    hatolex op 26 juni 2015

Hij bedoeld, is zwaarder of weegt meer, maar buiten jou begrijpt iedereen dat gelukkig.

Hij bedoeld?

Als je nou eens gewoon effe lekker hoog tussen je beide grote tenen gaat zitten krabben! Zo’n gezeur.

Bijdrager
    Michel Tolle

Hier in Bologna ook gelukt. Helaas niet de zwarte, maar wel de blauwe.

Geblokkeerd
    SusanUSA

Geblokkeerd
    SusanUSA

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 47)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.