15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:
    Bijdrager
    Mrwhoopie

Statusbalk komt met vertraging na opstarten

bij het opstarten van mijn alu MB 13″ net voor dat dit model MBpro gedoopt werd…en met dus 2GB aan ram,zoals je kan zien op de foto komt de statusbalk pas na enige tijd,hoe komt dit,zou mijn MB te kort hebben aan ram?

Bijdrager
    Sascha

En je kleuren komen ook maar half door ?:eek:

Volledig off-topic: Wil je die wallpaper delen ?

On-topic: Heb je de bevoegdheden al hersteld (met Schijfhulpprogramma) ?

Bijdrager
    Chorro

Heb ik soms ook met mijn Macbook Pro van dec. 2009. Als je het Findericoontje in je Dock aanklikt, dan komt hij gelijk naar voren.

Waarom dat gebeurd en hoe het is op te lossen weet ik niet. Ik stoor me er persoonlijk niet aan.

Bijdrager
    Mrwhoopie

@sascha geen probleem ;)maar dan moet ik hem ergens naar kunnen uploaden vrees ik
    en wat bedoel je met de bevoegdheden?

Bijdrager
    Mrwhoopie
    Geblokkeerd
    Anoniem

Misschien de Finder prefs eens weggooien.

Volgens mij wil jij gewoon je achtergrondje showen hier:p

Bijdrager
    Sascha

Bedankt ! :thumbsup:

Links onderin ‘herstel bevoegdheden’:

En probeer eens wat Callin zegt, want dat wilde ik ook nog zeggen.

Bijdrager
    Mrwhoopie

Ja sorry voor deze noob vraag maar waar vind ik de finder prefs?

Bijdrager
    Mrwhoopie

En wat houden die bevoegdheden eigenlijk in?

Bijdrager
    Oppie

Statusbalk? Die bestaat ook, maar jij bedoeld menubalk?!

Maar ik dacht ook wat Cailin al schreef: met zo’n desktop wil je alleen showen; ik ga iig niet meer op zoek naar enige balk…:cool:

Bijdrager
    Mrwhoopie

Neen om mijn walpaper te showen zijn er nog mooiere hoor :p,maar indd het is de menubalk,ik voelde dat ik het verkeerd zei maar vond niet het juiste woord.

Kan er mij nog iemand zeggen waar ik die prefs vind en eventueel een korte uitleg wat die schijfbevoegdheden inhouden?

Als beloning nog een mooie wallpaper:

http://fc01.deviantart.com/fs12/f/2006/335/1/8/iModel__wallpaper__by_MadCaddy.png

Bijdrager
    Oppie

De Finder voorkeuren heten ‘com.apple.finder.plist’ en zitten in de thuismap/Bibliotheek/Preferences.
    Voor vraag 2: start een voor de grap Schijfhulpprogramma op…

Bijdrager
    Mrwhoopie

Dat heb ik gedaan Oppie,maar buiten wat vage tekst werd ik er niet wijzer van :s

Bijdrager
    Oppie

Wat heb je precies gedaan? En wat was vage tekst? (Behalve je eigen bericht…)

Die plist moet je weggooien en en de Finder herstarten.

Bijdrager
    Mrwhoopie

Ik heb herstel schijfbevoegdheden aangeklikt en toen kwam er gewoon vanalles staan..maar geen zinnen waar ik iets duidelijk uit kon opmaken.Ik moet wel zeggen dat de menu-balk nu wel vlot komt,maar ik had gewoon graag geweten wat die bevoegdheden juist inhouden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.