11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    Tim95

Op iOS 6.1.2 blijven

Hoi,

Ik zou graag mijn iPhone 5 willen herstellen, ik wil hem op 6.1.2 herstellen maar dat lijkt onmogelijk nu 6.1.3 uit is. Ik heb (volgens mij) de juiste IPSW gedownload iPhone5,2_6.1.2_10B146_Restore maar zodra iTunes het herstel bij Apple gaat controleren krijg ik de melding dat de opgegeven versie niet geschikt is voor deze iPhone.

Vreemd want als ik de 5,1 versie IPSW pak geeft hij dit gelijk in het begin aan en niet pas bij de controle.

Is er een manier om dit te omzeilen?

Bijdrager
    Yggdrasil

Is het niet zo dat Apple bepaalde bestandjes (ik weet de naam niet, blobs?) in het OS stopt waardoor je niet meer kunt downgraden?

Bijdrager
    verwijderd-profiel
    Bijdrager
    Tim95

Ik heb de SHSH bestanden van 6.1.2 ook staan ze op de Cydia server (jailbreak) ik heb iets gelezen over een fake sign server maar dat wil nog niet echt lukken.

Bijdrager
    pimoomen

Je moet een nieuwe custom IPSW maken met de SHSH blobs, via TinyUmbrella of iFaith.

Bijdrager
    Tim95
    Pimmie152 op 09 april 2013

Je moet een nieuwe custom IPSW maken met de SHSH blobs, via TinyUmbrella of iFaith.

Dat gaat niet werken lijkt mij. Om een custom IPSW te installeren moet je in PWNED DFU mode zitten. Dit kan via iReb maar iReb werkt niet met de iPhone 5.

Inactief
    Anoniem

Gaat je niet lukken, je kan van de iPhone 5 wel de Blobs opslaan,
    maar downgraden met behulp van de Blobs is (nog) niet mogelijk.

Bijdrager
    siepie250

volgens mij kan je ook met redsnow downgrade hoe weet ik niet precies.

Bijdrager
    Tim95

@Steve Werk Ik wil ook niet downgraden. Ik zit nu op 6.1.2 en ik wil herstellen naar 6.1.2.

@Siepie250
    Dat werkt nog niet met de iPhone 5.

Inactief
    Anoniem

Je praat in dit geval niet over downgraden, maar ondat 6.1.2 niet meer de huidige versie van het iOS is
    is het zeker wel downgraden, en dat gaat helaas (nog) niet werken met de iPhone 5

Bijdrager
    pimoomen

Ohja natuurlijk, sorry, beetje erg laat, maar ik zie t nu pas;)

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.