4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    ivanwoerkom

Op iDisk mac verwijderen – synchroniseren, staat het er weer

Hallo,

Ik gebruik sinds kort MobileMe (zit nog in de trial). Nu heb ik op mijn Mac op de iDisk wat weggehaald. Na het synchroniseren staat het er weer gewoon op.

Is het de bedoeling dat als je wat weghaalt op je MAc dat je het dan ook moet weghalen op MobileMe op het internet?

Als je echt MobileMe neemt, heb je dan meer opties dan in de trial met van alles of maakt dat niet uit?

Ingrid

Moderator
    Poezenbeest

Hebben we het over een standaard-map of document? In dat geval was iemand je al voor…

Bijdrager
    ivanwoerkom

Hallo,

Het gaat om documents. Ik sleep een aantal mappen en ‘losse’ documenten uit mijn documenten naar documents in iDisk. Als ik zo’n map uit documents haal in mijn iDisk staat deze nog wel in MobileMe zeg maar. Bij synchroniseren krijg ik ze dus weer terug in documents in iDisk op mijn Mac.

Moet ik dus deze mappen of documenten verwijderen op de iDisk op de Mac én op de iDisk in MobileMe?

Ben ik nog te volgen?

Ingrid

Bijdrager
    Henri2007

Ingrid,

Volgens mij kan je bij de instellingen van MobileMe bij Synchronisatie klikken op “Geavanceerd”. Daar vindt je ook een mogelijkheid om aan te geven hoe de synchronisatie moet plaatsvinden.

Dus van je Mac -> iDisk of van je iDisk -> Mac

Ik heb hem altijd op automatisch staan. Dat gaat altijd goed. :kleenex:

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.