4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    mbrant

Op gevaar af: systeem word teruggezet tijdens zoeken in saf

Zal je maar gebeuren, denk je!
    Maar het is echt gebeurd, zaterdagmiddag
    Tijdens een zoekopdracht in Google zaten we te wachtenop antwoord en plotseling zagen we het hele Os terugvallen in een zojuist geïnstalleerd OSX.
    Niet te geloven. Alle prefs en ander materiaal was gewoon WEG!
    Het gebeurde voor ons beider ogen, anders zou je het niet willen geloven en denken dat je zelf iets vekeerds hebt gedaan.
    Systeem: OsX, Tiger. laatste update
    Powerbook g4 15″(1 1/2 jaar jong)
    Weet iemand wat ik het beste kan doen? Buiten de Safari niet gebruiken en natuurlijk de onvolprezen back-up terug zetten!
    Helpsvp met suggesties
    Bedankt. :innocent:

Bijdrager
    Esquare

Ik kan twee mogelijke oorzaken bedenken:
    * nog voor de zoekopdracht in Google was door iets of iemand de Thuis-map gedelete of
    * de harde schijf is volgelopen.

Ik kan zo gauw niet bedenken wat Safari ermee te maken kan hebben.

Bijdrager
    mbrant

We zaten beiden met onze handen op de rug te wachten op het zoekantwoord van Google :sealed:
    Het is echt waar niemand kón iets weggooien..:evil:
    De HD is maar voor 1/3 gevuld. (van 80Gb)
    De HD was vorige week ‘volgelopen’ toen ik probeerde via Mail de boxen van Eudora te importeren. Dat was niet mis, we konden niet opstarten en alles moest weer worden opgeschoond. Dat was tevoren gebeurd omdat twee vorige HD’s er gewoon mee ophielden en er net een (de laatste)nieuwe in was geplaatst. Dus RaRa hoe kan dat!

Maar dat vollopen was op zich al vreemd omdat de map van Eudora misschien 200 mb was!
    Het spookt in die computer, echt waar! :mrgreen:

Bijdrager
    Esquare
    ”mbrant”

Het spookt in die computer, echt waar! :mrgreen:

Dat lijkt mij op dit moment inderdaad de meest aannemelijke verklaring. :satisfied:

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.