13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    Es

op de Duitse Ebay: Photoshop 6 voor 35 euro! kan dit????

Gisteren vond ik dit op de Duitse Ebay: Photoshop 6 voor 35 euro! Nieuw en met serienummer volgens de beschrijving. Er staat een hele lijst van verschillende aanbieders. Is dit mogelijk? Is het legaal denken jullie? Heeft iemand ervaring?

http://search.ebay.de/photoshop-mac_W0QQsojsZ1QQfromZR40

Bijdrager
    JFigaro34
    ”Es”

Gisteren vond ik dit op de Duitse Ebay: Photoshop 6 voor 35 euro! Nieuw en met serienummer volgens de beschrijving. Er staat een hele lijst van verschillende aanbieders. Is dit mogelijk? Is het legaal denken jullie? Heeft iemand ervaring?

http://search.ebay.de/photoshop-mac_W0QQsojsZ1QQfromZR40

ik heb momenteel Photoshop 8, wat jij wil kopen is 2 versies lager, dus 35 euro lijkt me niet abnormaal…

Bijdrager
    Rini

ik zie niet in waarom dat niet zou kunnen

Photoshop 6 is al een oudje natuurlijk. Dus kan me voorstellen dat als je je zolder opruimt de oude meuk aanbied op die veilingsites.

Alleen zou ik het zelf nooit kopen van die sites (software).

Bijdrager
    zebaz

Het is al weer een oudje, dus die prijs kan best gevraagd worden.
    En volgens mij is het zo, dat wanneer je zo’n programma met serienummer koopt jij ook echt de eigenaar wordt. Mocht hij een kopie gemaakt hebben dan is hij degene die ilegaal bezig is.

Bijdrager
    Es

Ik hoef natuurlijk ook geen Photoshop 6 maar je kunt hem wel gebruiken om up te daten naar een hogere versie of naar Adobe CS. En dat scheelt een heleboel geld ivm gewoon de nieuwste versies kopen.

Bijdrager
    scab

Als je een eerdere versie van P-shop hebt (met serienummer…) dan kan je voor weinig ook upgraden naar het volledige CS pakket…

Adobe Creative Suite Standard 1.1 Upgrade (Macintosh) English incl. btw € 689,01

NOTE: to install the upgrade version of the Adobe Creative Suite, you will need a previous version of Adobe Photoshop on the same platform as this purchase.

link
    [edit] deeplink doet ’t niet; kies voor ‘Print publishing’ -> ‘Adobe Creative Suite'[/edit]

Bijdrager
    Nickel

Woon in Duitsland en koop veel op eBay, juist omdat de prijzen zo laag zijn!
    Ik heb mijn iTrip en een hoesje voor mijn iPod op de site gekocht voor weinig geld.
    Nog nooit problemen gehad, let wel op de “bewertung” van de aanbieder…
    Groet,

Nick

Bijdrager
    Double_UK
    ”scab”

Als je een eerdere versie van P-shop hebt (met serienummer…) dan kan je voor weinig ook upgraden naar het volledige CS pakket…

ELKE eerdere versie? Ik heb (geloof of het niet) een officiële versie 3. :oops: Kom ik dan ook in aanmerking voor een upgrade? Volgens de tekst wel, maar…

Bijdrager
    TonE

Ja, kijk maar even op de site van Chipmunk, upgrade naar 8.0 CS Engels vanaf iedere versie voor 190 euro. Al is het 1.0 frans bij wijze van spreken.

Moderator
    Strifer

het gaat om hetzelfde platform he.. ik weet niet of ze daarbij onderscheid maken tussen classic en OSX.

Bijdrager
    scab
    ”Strifer”

het gaat om hetzelfde platform he.. ik weet niet of ze daarbij onderscheid maken tussen classic en OSX.

Maakt niet uit.

Bijdrager
    Nisei

Wel uitkijken met dat soort dingen. Het kan namenlijk best zijn dat zo’n versie al is gebruikt om een update te bestellen en dan is het dus illegaal om hem te verkopen. Ik heb laatst nog een stuk of 60 CDs van allemaal oude Adobe programma’s weggegooid. Compleet met serienummers. Die had ik zo te koop aan kunnen bieden maar als iemand dan had geprobeerd een update te bestellen dan hadden ze die niet gekregen.

Bijdrager
    Es
    ”Nisei”

Wel uitkijken met dat soort dingen. Het kan namenlijk best zijn dat zo’n versie al is gebruikt om een update te bestellen en dan is het dus illegaal om hem te verkopen. Ik heb laatst nog een stuk of 60 CDs van allemaal oude Adobe programma’s weggegooid. Compleet met serienummers. Die had ik zo te koop aan kunnen bieden maar als iemand dan had geprobeerd een update te bestellen dan hadden ze die niet gekregen.

Er staat bij een aantal aanbieders bijvoorbeeld bij dat de CD’s nog gesealed zijn. Is dat dan een garantie dat ze ongebruikt zijn? Lijkt me wel toch?

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.