13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:

Bijdrager
    laurabaakman

Oortjes vervangen

Het draadje van de oortjes van mijn iPod is bijna door onderaan. Kan ik daarmee naar een apple store gaan om nieuwe te krijgen of moeten ze eerst helemaal door zijn zodat ik dan zonder zit? Ik heb wel nog garantie.

Bijdrager
    MacMeijers

Ik denk dat het ervan af hangt wat de oorzaak is of je aanspraak kunt maken op garantie

Bijdrager
    972937

Je moet gewoon langs een Apple Store en dan iemand van technische dienst opzoeken die test je oordopjes en dan krijg je nieuwe mee.

Bijdrager
    laurabaakman

Ze geven nog wel geluid maar het gaat niet meer lang duren voor de draad over is en dan doen ze helemaal niks meer. Je ziet het binnenste van de draad al zitten.

Bijdrager
    Mono1

Zolang er nog geluid uit komt zullen ze bij Apple zeggen dat ie niet defect is………, dus geen vervanging:cry: .

Bijdrager
    MacAanZee

GEWOON GAAN!! Vaak checken ze niet eens en geven ze meteen nieuwe. Tenminste als de garantie nog geldig is.

Bijdrager
    laurabaakman

Ga het gewoon proberen. Lachen helpt altijd :wink:

Bijdrager
    laurabaakman

Ga het gewoon proberen.

Bijdrager
    Bor

[offtopic]

”laurabaakman”

Ga het gewoon proberen. Lachen helpt altijd :wink:

Ken je die “when you’re smilin'” reclame van coca cola?

[/offtopic]

Bijdrager
    laurabaakman

Nee, mis ik er iets aan?

Bijdrager
    Bor

Dan gaat alles geweldig door te blijven lachen. Naja, zullen we weer OT gaan?

:sotp:

Bijdrager
    puntKoen

Als de oordopjes er defect uitzien, wat hier het geval is, valt het officiëel niet onder de Apple-garantie. Verder zijn tegenwoordig vaak de 1e generatie oordopjes niet meer op voorraad, dus zul je even moeten wachten.

Bijdrager
    laurabaakman

Ze zien er ondertussen nog beroerder uit, maar ze geven nog geluid. Zolang ze het nog doen blijf ik ze gebruiken en als ze het begeven ben ik zo naar de apple store gefietst.

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.