7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Nexoez

Oortjes iPhone

Hallo,

Overlaatst (lees: nu) kreeg ik m’n iPhone oortjes maar niet ui m’n iPhone getrokken.. Na trekke en draaien tegelijk is het me uiteindelijk wel gelukt.. Maar ik ben bang dat ik schade doe aan m’n audiopoort binnenin.. Zijn er nog mensen die dit voorhebben? Is dit normaal? Ik heb dt probleem enkel met de standaard oortjes die erbij zaten…

Bijdrager
    macses

mm..nog nooit probleem gehad met mn iPhones

Bijdrager
    GT1988

Allereerst: “ui” en “trekke” “dt”

Zo moeilijk is typen nou toch ook weer niet?

On topic:

Apart. Als ze erin zijn gekomen en ze zaten zo vast dan heb je de schade denk ik al aangebracht toen je ze erin deed.
    Zat er niet iets in, papier oid?

Bijdrager
    Nexoez

@gt1988 ik ben aan het typen op iPhone, en der zitten idd een hoop dialecte woorden in mijn spellingscorrectie. Ik vind et echt lullig dat hier zo geneut wordt over spelling. We zitten hier op een Apple forum, niet op het grote dictee der Nederlandse taal.
    On topic: der zat niks in m’n poortje. Geen papier of dergelijke.. Het klemt gewoon superhard. Ik heb ook niks geforceerd toen ik de oortjes er in stak. Dit gebeurde al af en toe toen ik hem in het begin had. Dit is verdwenen, maar nu steekt dit probleem weer de kop op.

Bijdrager
    Chorro

Stop d’r is andere oortjes in en gebruik die een tijdje. Komt het dan ook voor?

Dan weet je in ieder geval of het aan je oortjes of aan de iPhone zelf ligt.

Bijdrager
    juliantomoriati

Ik had het op mijn iPhone 3g ook. Ik zag ineens een stukje ijzer in de ingang hangen. De oortjes deden het overigens wel nog gewoon. Met de iPhone 4 heb ik het niet.

Trouwens, nu ik er zo in de ingang waar de jack moet kijk, merk ik op dat je zo je iPhone 4 in kijkt. Lekker stofbestendig.

Bijdrager
    Vinhelper

^@hierboven^: Moet je eens in de Dock-connector kijken…:eek: maar het kan er tegen hoor.:wink:

Ik heb dit ook opgemerkt, en met wat vochtige handen is het soms moeilijk de connector eruit te krijgen. Maar zolang je aan de connector zelf trekt, en recht eruit, kun je volgens mij niet snel iets beschadigen.

1 voordeel: hij valt er i.i.g. niet vanzelf uit.:razz:

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.