8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:

Bijdrager
    Thibaut De Keyser

Oortjes iPhone 7 vervangen online?

Hallo iedereen
    De Apple oortjes die bij mijn iPhone 7 zaten werken langs 1 kant niet meer. Ik ben dus met het aankoopbewijs naar een Switch service point geweest. Daar zeiden ze me dat ik online een nieuw paar kon aanvragen via de online servicepagina van Apple. Dat klopt ook: ik geef het serienummer van mijn iPhone in, kies wat het probleem is (defect accessoire dat ik wil vervangen), ik selecteer oortjes. Maar daarna moet ik uit een lijst producten kiezen die opgestuurd kunnen worden naar mij, en oortjes staan er niet tussen (wel oplaadkabels en een lichtnetadapter).
    Hoe kan ik de oortjes toch aanvragen?

Bijdrager
    1973

Bijdrager
    Vilscon

Wat is de pagina die jij gebruikt, waar ook de oplaadkabels e.d. op staan, Thibaut?

Bijdrager
    hokkie
    Thibaut op 06 november 2016

Hoe kan ik de oortjes toch aanvragen?

Je hebt met de verkopende partij een overeenkomst en zij dienen dit voor je op te lossen. Sommige zaken moet je vooral praktisch aanlopen en de winkel ook, maar klaarblijkelijk is hun oplossing niet de juiste. Ik zou wederom naar de verkopende partij gaan en uitleggen dat het jou niet lukt en van hun nieuwe oortjes verwacht.

Bijdrager
    Thibaut De Keyser

Je hebt met de verkopende partij een overeenkomst en zij dienen dit voor je op te lossen. Sommige zaken moet je vooral praktisch aanlopen en de winkel ook, maar klaarblijkelijk is hun oplossing niet de juiste. Ik zou wederom naar de verkopende partij gaan en uitleggen dat het jou niet lukt en van hun nieuwe oortjes verwacht.

Het probleem is dat ik mijn iPhone bij Apple zelf online heb gekocht. Vroeger gaf Switch service voor alle Apple toestellen, maar nu blijkbaar enkel nog voor Apple toestellen die daar aangekocht werden…

Bijdrager
    Thibaut De Keyser

Wat is de pagina die jij gebruikt, waar ook de oplaadkabels e.d. op staan, Thibaut?

Ik ga naar de23 site: https://getsupport.apple.com

Dan klik ik op iPhone -> Reparaties & fysieke schade -> Vervanging koptelefoon, kabel of adapter -> Opsturen voor reparatie -> Oordopjes -> Serienummer iPhone invullen

Dan kom ik op deze pagina terecht, waar ik uit een paar producten kan kiezen, terwijl ik dus al oordopjes had geselecteerd:
    https://getsupport-sendin.apple.com/ORC/GetParts.action?caseId=100062200443

Bijdrager
    Thibaut De Keyser

Is er niemand die een oplossing weet?

Bijdrager
    Niels

Bel of laat je even bellen door Apple (je kunt online een belafspraak plannen) als je er niet uit komt.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.