8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Shoarmaboer

Oortelefoons iPod

Hoi,

Ik ben op zoek naar oordopjes onder de 30 euro, die mijn oude verrote dopjes van mijn Touch kunnen vervangen.
    Vond eerlijk gezegd die apple dopjes wel lekker zitten , maar geluid is echt bagger.
    Ik had mijn dopjes per ongeluk meegewassen dus die doen het niet meer…

Dankuu.

Bijdrager
    Sam Rijver

Er zit best veel verschil in kwaliteit tussen oordopjes maar misschien is dit wat voor je:

http://www.bol.com/nl/p/elektronica/sony-mdr-e11lp-hoofdtelefoon-wit/9000000009644892/index.html

Ik gebruik zelf redelijk kostbare oordopjes (in ear) maar ik word een beetje duizelig van het gebruik van die dingen.. Door alle geluid weg te filteren lijkt het wel alsof mijn evenwichtsgevoel een stuk minder is, vandaar dat ik bovenstaande nu aan zou raden (ook alleen maar omdat ik ze toevallig vandeweek gehoord heb hoor).

Maar er zijn vast mensen hier die veel betere tips hebben:)

Bijdrager
    levidhuyvetter

Voor iets minder dan het dubbele koop je een goede koptelefoon (bv. wesc) die veel betere geluidskwaliteit hebben dan oortjes.

Bijdrager
    Chorro

Ik heb nu een jaartje de Philips SHE8500, zit een verassend goed geluid in en sluiten omgevingsgeluid perfect af. Overigens voel ik ze als ik ze 10 minuten in heb niet meer, als deze stuk gaan koop ik ze gewoon weer. Waren toen 25 euro, maar zie ze nu nog wel eens in folders voor 15 euro voorbij komen.

Zie hier

EDIT: Woow, Expert vraagt gewoon 7,95 euro om die oordopjes te verzenden. Wat een oplichters.

Bijdrager
    Chrisvdscheer

AKG oordopjes echt aanraders !

Bijdrager
    syltheboy

Momenteel gebruik ik oordopjes van Sony, maar eerst gebruikte ik ze van Sennheiser. Beide oordopjes kan ik je aanraden. Het zijn trouwens wel in-ears.:wink:

Moderator
    unSOUND
    Sam op 18 maart 2011

Maar er zijn vast mensen hier die veel betere tips hebben:)

Wat dacht je hiervan:

Welke oordopjes gebruik jij bij je iPod?

23 pagina’s vol merken, typen en ervaringen.:wink:

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.