7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    AppleTim

Oordopjes aansluiten = geen geluid?

Beste OMT’ers,

Ik heb een probleempje, als ik tijdens een gesprek naar de handsfree (apple-dopjes) over wil stappen en deze aansluit kan ik de andere partij niet meer horen terwijl zij mij wel blijven horen.

Is dit een bug? Is hier wat aan te doen?

Ik hoor het graag,
    dank,

Tim.

Bijdrager
    jappo

Om welk apparaat gaat het? iPhone of iPod?

Bijdrager
    KarelWillem

Een ‘gesprek’. Dus waarschijnlijk iPhone?

Het staat bovendien in iPhone Hardware.

Inactief
    Anoniem

Plugje goed aangedrukt?

Bijdrager
    jappo

idd mijn fout, maar heb je wel geluid door de iPod app?

Bijdrager
    SunKeeper

Ik heb inderdaad het idee dat er sinds de laatste update (4.3.1) iets in veranderd is.

Zo had ik laatst mijn iPhone op mute staan, en terwijl ik muziek aan het luisteren was, werd ik gebeld. De muziek fadeded (hoe schrijf je dat nou weer?) keurig uit, maar vervolgens hoorde ik niets meer.

Toen ik keek op mijn scherm wat er aan de hand was, stond er bovenaan een groene balk in beeld, met: ”Tik hier om het gesprek aan te nemen”. Toen ik unlockte, stond die er nog steeds, maar ging helaas te snel weg (persoon hing op) om te kijken of dat werkte. De muziek speelde daarna weer door.

Terwijl ik zeker weet dat voor de update je met mute aan ook gewoon de beltoon door de oordopjes hoorde, en gewoon de ”Beantwoord”-slider op het scherm.

Dus wellicht is dit de nieuwe methode, en zit daar nog een bug in. Ik vond de oude manier eerlijk gezegd beter werken.

Bijdrager
    AppleTim

Het gaat inderdaad over the iPhone (2G :yum: )…

iPod functie doet het prima, evenals de dopjes, en als ik gebeld wordt tijdens muziek luisteren bijvoorbeeld, doen de dopjes + mic het prima, het is echt alleen als ik de dopjes tijdens een gesprek in-plug dat ie ermee kapt.

Iemand een idee? anders ga ik maar effe langs een APR…

Thanks!

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.