8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    optizien

OOR dilemma…..

Goedendag meedenkers,

Ik ben in het bezit van iMac en 2 Sonos Play 5 en ben zoekende naar wireless headphone en bij voorkeur Dr Dre,
    style staat me aan maar welke moet ik in godsnaam nemen??? Ben wel muziek-freak…wie o wie heeft ervaring
    met een van deze…??? Of moet ik mijn oren ergens anders aanleggen? Suggesties of anderzijds graag

Bijdrager
    makasa

Voor een goed geluid neem je geen Dr. Dre. Je bent een muziek freak zeg je. Voor een redelijke prijs kijk eens naar Marshall

Bijdrager
    fixar

Music Freak:
    Beyerdynamic

Wireless Music Freak:
    bijvoorbeeld
    Sennheiser

Maar er zijn nog wel meer makers van GOEDE wireless headphones. Ben zelf niet zo onder de indruk van de bonkerige weergave van de meeste Beats headphones. Vaak zijn ze ook veel te zwaar om lang comfortabel te kunnen dragen.

Inactief
    Anoniem
    optizien op 16 februari 2016

Ik ben in het bezit van iMac en 2 Sonos Play 5 en ben zoekende naar wireless headphone en bij voorkeur Dr Dre.

Het lijkt me dat je de keuze al hebt gemaakt; koop een paar wireless headphones van Beats, kies een leuke kleur – goud of roze! – en klaar.

optizien op 16 februari 2016

Ben wel muziek-freak.

Dat lijkt me sterk. Wireless is altijd slechter dan met een draad en Beats is vooral marketing, maar de geluidskwaliteit is helaas niet echt top.

Bijdrager
    Erik-Jan

Ik sluit me aan bij Fixar, heb goede ervaring met Beyerdynamic en Sennheiser. Als muziekfreak zijnde zou ik gaan voor geluidskwaliteit.

Bijdrager
    Brombeer

Bestaat Koss nog?

Bijdrager
    Hyrax

Persoonlijk vind ik de Bowers & Wilkins P5 Wireless echt geweldig. Wireless, het leer op het oor is erg zacht waardoor het fijn aanvoelt

Bijdrager
    penseel

Even zoeken en ja bestaat nog brombeertje,https://www.koss.com/

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.