28 berichten aan het bekijken - 1 tot 28 (van in totaal 28)
  • Q:
    Bijdrager
    typonerd

Ook zo teleurgesteld in iOS6?

Ben werkelijk teleurgesteld in de iOS6 update. Zo veel poeha dat er rond gemaakt is. Ook hier op OMT: “Breaking News”…
    En wat is er nu nieuw aan die update? Mijn toetsjes om te bellen zijn nu wit. Ik heb een apje waar ik niets kan mee doen; passbook. EnYoutube en Google maps zijn gewoon foetsie… Apple heeft precies geen inspiratie meer.

Bijdrager
    TheBigZ

OMG

Bijdrager
    Hasoweh

Wij kunnen elkaar de hand schudden.

Bijdrager
    Da Vinci

Integendeel, ik ben zeer tevreden!

Bijdrager
    olbo

Ik ben tevreden met iOS5, dus ik update volopig niet.

Bijdrager
    bartb112

Vind os6 helemaal super op pad2 en de 4s !
    Helemaal top, en de kaarten wordt vast wel beter.

Bijdrager
    bartb112

Inactief
    Anoniem

Mompelt iets met paard en bek… :slant:

Bijdrager
    Melbuuln

Waarom Kaarten toevoegen aan de iPhone 3GS en iPhone 4 als deze toestelen die belangrijke functie turn-by-turn niet ondersteund.
    Merkte vanmiddag ook de kaarten niet worden bijgewerkt tijdens het auto rijden zoals bij Google Maps.

Maakte behoorlijk veel gebruik van deze functie bij Google Maps tijdens het fietsen.

Bijdrager
    Niels

Super tevreden. Totaal geen problemen met de nieuwe kaarten App, werkt zoals gehoopt. Ik begrijp niet dat mensen zo kunnen zeuren

Bijdrager
    appievanr
    typonerd op 21 september 2012

Ben werkelijk teleurgesteld in de iOS6 update.

Ik niet.

Bijdrager
    SunKeeper

Niets als tevredenheid hier op iPhone 4 en iPad 2.

Devices zijn veel sneller!:thumbsup::smile:

Bijdrager
    Niels

Dit fenomeen staat beter bekend als Regression toward the mean

Bijdrager
    KR1275

Ach… altijd dezelfde bombarie als er iets ‘nieuws’ van Apple komt. Ik voel me ook niks blijer met iOS6. Telefoon is ook niet sneller en Apple ziet de 4 (zonder S) nu al als verouderd. Ik weet soms niet wat mensen bezielt. Net als vandaag… al die mensen in de rij voor de 5… Het toestel biedt vrijwel niks nieuws tov de 4S, over 2 weken ben je niks blijer, maar wel een stuk duurder uit. En over 2 jaar is de 5 al weer te oud en heeft Apple nieuwe software bedacht die de 5 en alles wat ouder is uitsluit (zogenaamd niet compatible). Tsja… wat wil men toch? De eerste iPhone was een uniek idee, daarna…

Bijdrager
    iep
    Melbuuln op 21 september 2012

Waarom Kaarten toevoegen aan de iPhone 3GS en iPhone 4 als deze toestelen die belangrijke functie turn-by-turn niet ondersteund.

Omdat Kaarten dan z’n naam eer aan doet: het zijn kaarten, niet een complete navigatie app zoals Navigon, TomTom, enz. Het feit dat men tegenwoordig geen kaart meer kan lezen (zelfs die van de iPhone niet) is veel zorgwekkender want met navigatie aan rijden kunnen ze ook al niet… Hilarisch…allerlei navigatie tools en bijna niemand weet hoe ze het moeten gebruiken:) Gelukkig kan ik het gewoon wel.

Bijdrager
    1984
    iep op 21 september 2012

Omdat Kaarten dan z\’n naam eer aan doet: het zijn kaarten, ………….. Gelukkig kan ik het gewoon wel.

Je bedoeld die oude Michelin kaarten. maar daar ging het niet over.

Bijdrager
    verwijderd-profiel
    Melbuuln op 21 september 2012

Hoezo “niet wordt ondersteund”? Ik heb een iPhone 3GS, mijn vader heeft een iPhone 4 en beide iPhones hebben gewoon Turn-By-Turn navigatie.:)

Verder ben ik ook niets anders dan tevreden met iOS 6. De iCloud Tabs functie is zeer handig, ook de Do-Not-Disturb functie gebruik ik nu al veel, ook….

En zelfs de camera op mijn iPhone 3GS is stukken sneller geworden!:)

Bijdrager
    iStenekes

De verwachtingen zijn gewoon te hoog! Als je niet tevreden bent probeer dan een andere telefoon… Ik weet zeker dat je snel terug bent! Al met al wordt alles wel goed doordacht bij Apple in tegenstelling tot de concurrenten die hopeloos een telefoon presenteren die nog niet geheel klaar is voor een lancering maar bang zijn de trein te missen (Nokia). Veel succes met je nieuwe telefoon.

Bijdrager
    Wolfii82

Turn-by-turn wil zeggen dat de navigatie praat en dat die aangeeft welke afslag je moet nemen, etc.

Dat zit niet in de 3GS en 4, bij die modellen heb je geen stem en moet je zelf klikken om de route te kunnen volgen.

Bijdrager
    verwijderd-profiel

@iStenekes Inderdaad, dan ben je inderdaad snel terug.:)

@Wolfii Ah. Oke.
    Ik heb inderdaad dat je het zelf moet aanklikken, zonder stem. Geen probleem, ik gebruik geen navigatie op de fiets naar school.;)

Bijdrager
    iep
    Wolfii82 op 21 september 2012

Turn-by-turn wil zeggen dat de navigatie praat en dat die aangeeft welke afslag je moet nemen, etc.

Dat zit niet in de 3GS en 4, bij die modellen heb je geen stem en moet je zelf klikken om de route te kunnen volgen.
    Yup en dat is dus een non-issue omdat Google Maps op dat vlak ook al enorm zoog met als gevolg dat iedereen aan de Navigon, TomTom, Waze, enz. ging (wel turn-by-turn en het brengt je vrijwel altijd daar waar je zijn moet).

Bijdrager
    GoeieDag

iOS 6? Ik vond vooral de prijs/kwaliteitsverhouding erg slecht…

Bijdrager
    lordoftheflatbush

Ik ben erg te spreken over iOS6:
    – werkt overall weer sneller
    – shared photo stream
    – panarama foto’s (leuk!)
    – mail verbeteringen
    – kaarten app (werkt prima; alleen die blikken navigatie stem kan wel beter)
    – podcast app
    – niet storen functie
    – bluetooth aanzetten nu makkelijker
    etc.
    Nu nog een beetje fijnslijpen met een paar onderhoudsupdates.

Inactief
    Anoniem

iOS 6 bevalt me prima. Wel ben ik wat teleurgesteld in de functionaliteit van de Kaarten app en helaas zijn er ook nog niet veel restaurants, bars en tankstations etc. te vinden via Siri. Komt helaas omdat Yelp hier nog niet echt een begrip is. Als meer mensen hiermee aan de slag gaan wordt dit denk ik vanzelf wel beter. Zelf probeer ik nu iig elke locatie zoals winkels en restaurants waar ik ben geweest een recensie te geven via Yelp.

Inactief
    Anoniem

1 nadeel, weet iemand hier een youtube app?

Bijdrager
    100percentme

De youtube app van google. Speciaal gemaakt voor iOS 6

Bijdrager
    iep

Die zuigt enorm. Je kunt beter Jasmine nemen welke ook al diverse malen in de reviews van de officiƫle YouTube app wordt genoemd. Kun je tenminste al je favorieten zien ipv maar een kwart om maar eens iets te noemen.

28 berichten aan het bekijken - 1 tot 28 (van in totaal 28)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.