3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    Riphagen

Ook zo ontevreden over je .mac-account??

Hoi,

Ik heb nu een paar maanden een .mac account, maar het is echt een en al kommer en kwijl….. Elke keer als ik mijn iDisk gebruik wordt mijn computer extreem langzaam waarbij ik de hele tijd de SPOD te zien krijg, uploaden en downloaden gaat ook echt tergend langzaam, en als klapper op de vuurpijl zegt ie dat ik 0 kb vrij heb, terwijl ik net alles eraf heb gegooid waardoor er plenty ruimte over zou moeten zijn. Oftewel: het is een drama om met je duurbetaalde .mac-account te werken.

Ik ben echt ZEEEEER ontstemd over mijn .mac-account, helemaal omdat ik er gewoon netjes veel geld voor betaald heb, en ik krijg er gewoon een extreem brak onbruikbaar product voor terug….

Ben ik de enige of zijn er anderen die deze negatieve ervaringen met mij delen?? En: is er iets aan te doen?? Of moet ik me er gewoon bij neerleggen dat mijn systeem volledig verlamt elke keer als ik die iDisk gebruik….

Begrijp me niet verkeerd, ik ben een zeer tevreden apple-gebruiker, maar om dit soort dingen kan ik echt WOEDEND worden…. Het hoort gewoon te werken!!!

Bijdrager
    nielstre

Vreemd want bij mij werkt mijn .mac account zeer goed. Heb een dagelijkse backup die ik erop uitvoer en die ook elke dag zonder problemen wordt gedaan en ook mijn e-mail werkt heel goed. Het enigste wat een aantal keren is gebeurd in de laatste vijf maanden was dat de .mac dienst tijdelijk niet beschikbaar was wegens een update maar dat duurde nooit langer dan een uurtje.

Van mijn kant dus enkel lof over .mac…

Niels

Bijdrager
    Elstar

Ik zet toch dat slot terug.
    Dan maar overijverig.

Hier verder.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.