13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    TypeWriter

Oog voor detail

Als je heeeel goed kijkt naar de kleine bolletjes in het home-scherm van iPhoneOS 3.0 zie je dat het meest linkse bolletje (dat dus toegang geeft tot het spotlightscherm) geen bolletje is maar een heel klein vergrootglas.

Daar hebben de ontwikkelaars bij Apple vast lang over vergaderd.

Bijdrager
    TheGhostOfWhatever

zoiets plaats je toch in ontdekking van de dag

had het al langer gemerkt

Bijdrager
    Vin

:sealed: :sealed: :sealed: :sealed:

Bijdrager
    Nelis Infra

Ik vind ’t best grappig. En btw, jij zit toch ook te replyen op de post die je zelf veracht? Verlaagt dat je niet naar een gelijk niveau?;)

Bijdrager
    Calpa

..mijn zicht is niet geweldig, draag lenzen.. maar iets dergelijks is toch niet onopvallend? Het is redelijk goed te zien..

:roll:

Bijdrager
    Patrock

Als je een bril op zet, hoef je niet zo heeeel goed te kijken. Dan zie je het meteen.

Bijdrager
    Vin
    ”Patrock”

Als je een bril op zet, hoef je niet zo heeeel goed te kijken. Dan zie je het meteen.

hahaha

Bijdrager
    Ian83

@TypeWriter: Ook al wist ik het al; thanks for sharing, mate! Keep it up! (serieus, dit bedoel ik niet sarcastisch)

Bijdrager
    iErnst

Is inderdaad goed over nagedacht, maar om nou te zeggen dat je heeeel erg goed moet kijken… neuh…

Bijdrager
    Dagaloni

Goed over nagedacht?? Sorry hoor maar het is toch logisch dat je bij zoeken een vergrootglas maakt..

Bijdrager
    Mona

Goh, nu je het zegt … bedankt joh, mijn dag kan niet meer stuk!:D

Inactief
    Anoniem

Ik had het nog niet gezien – bedankt voor het posten! 8)

Bijdrager
    iSneaker

Komkommer tijd?

Ban de TS graag tot na de komkommer tijd.. Hebben we ook geen last meer van dit soort onzin..

Om te huilen :cry:

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.