11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    CMD-Z

‘onzichtbare’ nummers in itunes

Hey dudes,

Als je in je itunes library per met backspace een nummer ‘verwijderd’ dan gooi je hem alleen uit je library en kun je hem dus niet meer ‘zien’.

Is er een manier om deze ‘onzichtbare’ nummers weer terug te vinden? Behalve urenlang je itunes folder doorspitten?

Bijdrager
    Elstar
    ”OscarRoberto”

Als je in je itunes library per met backspace een nummer ‘verwijderd’ dan gooi je hem alleen uit je library en kun je hem dus niet meer ‘zien’.

Volgens mij klopt dit niet.
    Als ik iets uit mijn library verwijder, gaat het bestand naar de prullenmand! Weg dus. Maar ik heb “werk map itunes bij” aangevinkt aan staan.

Wat jij nu zegt, gebeurt als je nummers uit playlists verwijderd. Dan haal je eigenlijk een alias uit je playlist. Het bestand blijft gewoon staan.

Bijdrager
    demandiebakt

als je weet hoe ze heten via spotlight of de zoekfunctie.
    als je niet weet waar ze staan is het wel lastig mits je niet weet hoe het bestand heet.

ik hoop dus dat je weet hoe het heet, of alles goed georganiseerd hebt want anders is het een flinke klus.
    als ik ongelijk heb zou ik het ook graag horen:)

Gast
    Anoniem

Volgens mij :apple: o in iTunes en dan je muziek map selecteren.

Succes

Bijdrager
    macpro
    ”Elstar”
    ”OscarRoberto”

Volgens mij klopt dit niet.

Ik krijg in die situatie twee vragen:
    1. Of ik het nummer echt uit de bibliotheek wil gooien
    2. Of ik het nummer in de prullenmand wil gooien of in de iTunes map wil laten staan.

Bijdrager
    CMD-Z

Juist daar was ik al bang voor, een hele klus dus.

Wat ik had moeten doen is :apple: – shift – backspace

Dan krijg je inderdaad die keuzes (prullenbak of niet)

maar goed, triggerhappy ey?;)

Bijdrager
    Macman
    ”OscarRoberto”

Juist daar was ik al bang voor, een hele klus dus.

Wat ik had moeten doen is :apple: – shift – backspace

Dan krijg je inderdaad die keuzes (prullenbak of niet)

maar goed, triggerhappy ey?;)

Die vraag krijg je altijd, ook als je alleen de backspace-toets gebruikt…
    Heb jij misschien een oudere I-Tunes versie? En, stomme vraag misschien, heb je je prullenmand al geleegd? Of is alles al meegenomen door de vuilnisman? :beret:

Bijdrager
    PietjePuk

Open gewoon je hele iTunes map (met muziek). Hetgene nog niet in iTunes staat gaat ie er dan terug inzetten.

Bijdrager
    dame.blanche

Is hier ondertussen nog geen gemakkelijkere oplossing voor?
    Ik vind het trouwens een belachelijk keuze van iTunes… Natuurlijk wil je ze altijd naar de prullenmand… Anders krijg je toch massa’s spookbesstanden… :?

Moderator
    unSOUND

Mensen gooien nogal vaak wat weg zonder er bij na te denken… :wink:

Verder is het dus simpel. Kies voor “voeg toe aan bibliotheek”, en wijs je map “iTunes music” aan… alle nummers die niet in de library staan worden dan opnieuw toegevoegd, waarna je ze alsnog naar de prullenmand kunt slepen.

Bijdrager
    dame.blanche

121,4 MB aan spookbestanden deze keer ├ęcht verwijderd!:D
    Thx!;)

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.