2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:

Bijdrager
    robbed

Onvoorwaardelijke vervanging van de iPhone-batterij!?

Nu Apple het batterij-vervangingsprogramma voor 29€ aankondigde, wou ik toch wel de batterij van mijn iPhone 6S laten vervangen; hij haalt met een volle lading amper nog de middag. Ik kreeg een pakketje van UPS met een doos op mijn iPhone op te sturen, ging mooi vlot, tot ik een email kreeg van Apple dat het probleem met mijn toestel niet gereproduceerd kon worden. Mijn iPhone wordt dus zonder nieuwe batterij teruggestuurd naar mij.

Na even te bellen met een supportmedewerker blijkt dat er niets aan de hand is aan mijn batterij. Ze hebben hem gekalibreerd en een nieuwe clean install (dus geen reservekopie terugplaatsen) zou alles weer moeten doen werken. Blijkt dus achteraf dat Apple zeker niet onvoorwaardelijk de batterij gaat vervangen, pas als zij van oordeel zijn dat de batterij defect is wordt hij vervangen.

Zeer spijtig van de communicatie hierover van Apple. Op voorhand zei een supportmedewerker via de chat mij dat ze batterij sowieso vervangen ging worden, niet dus…

Iemand hier ook ervaringen mee?

Bijdrager
    NielsDam

Je zou hoe dan ook een nieuwe batterij moeten krijgen: https://9to5mac.com/2018/01/02/apple-clarifies-that-all-iphone-6-and-later-devices-are-eligible-for-29-battery-replacements/

Kennelijk hebben ze de memo nog niet gehad in het reparatiecentrum van Apple.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.