8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    PaneVino

Onvolkomenheidje in Apple Mail?

Of het een bug is of niet … ik weet het niet… Ik vind het in ieder geval niet prettig. Wat?

Start Mail -> Ga naar Verstuurd -> Selecteer bericht -> CTRL-click -> Stuur door als origineel

Nu krijg je een window met het originele mailtje, maar zonder enige geadresseerde in de To:, CC: of BCC: vakjes. Als je in het To: vak nu een adres zet, wordt het bericht keurig, identiek aan het originele, verstuurd naar die persoon….. maar dus ook naar alle voorgaande geadresseerden!!!

Ik vind dit onduidelijk, maar misschien is het wel gewoon een bug…

Bijdrager
    SPQR

Werkt bij mij wel gewoon goed :s

Bijdrager
    PaneVino

Zie jij dan WEL de vorige geaddresseerden staan in de To:, CC:, en BCC: velden? Want dat is dus war ik op doel… Je ziet die niet staan, maar het bericht wordt daar wel naartoe verzonden…

Bijdrager
    Zeekomkommer

Ja, dit werk bij mij ook zo. Ben ik ook een keer achteraf achter gekomen, super irritant!

In hetzelfde menu zit nog een andere optie “verstuur opnieuw” geloof ik, dat doet wel wat je wilt.
    Waar die “stuur door als origineel” optie op slaat begrijp ik niet.

Bijdrager
    The JM

Bij mij werkt het gewoon zoals het zou moeten werken.

Bijdrager
    Fishstick

Bij mij ook geen problemen? Heb je al je updates up-to-date?

Bijdrager
    Zeekomkommer
    ”The

Bij mij werkt het gewoon zoals het zou moeten werken.

Ha, daar gaat het nu precies om. Hoe zou het moeten werken dan? Krijg jij die oude adressen wel in de Aan: CC: en BCC: velden te zien?

Bijdrager
    Zeekomkommer
    ”Fishstick”

Bij mij ook geen problemen? Heb je al je updates up-to-date?

Het is geen probleem, het is blijkbaar zo bedoeld, je verwacht het alleen niet. Updates hebben er dus niks mee te maken.

PS. Mijn ervaringen zijn gebaseerd op Tiger.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.