8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:

Bijdrager
    S2Q

Onvoldoende vrije ruimte voor herstel reservekopie?

Gisteren geprobeerd mijn iPhone 5 met iOS 8.1 te jailbreaken, mislukt, al mijn foto’s weg! Ik heb van te voren wel een reservekopie gemaakt, maar wanneer ik deze terug op mijn iPhone wil zetten, geeft iTunes de volgende melding: ‘iTunes kan de iphone niet herstellen omdat er niet voldoende ruimte vrij is’. Ik snap niet hoe dit kan; als ik een reservekopie terug wil zetten, wordt toch alles gewist en vervolgens de reservekopie erop gezet? De reservekopie kan toch niet groter zijn dan het geheugen van mijn iPhone dus hij moet er op passen..

Bijdrager
    Absrnd

Het kan zijn dat de jaibreak veel zooi heeft achter gelaten,
    beter is een restore via iTunes, en daarna pas de backup terugzetten

Bijdrager
    GoeieDag

In die reservekopie zitten geen foto’s; wel staan ze in iCloud (als het goed is).

(Waarom moet ik eigenlijk grinniken terwijl ik dit lees…:angel: )

Bijdrager
    S2Q

@absrnd net eerst de iphone hersteld en daarna de reservekopie erop gezet; het is gelukt, bedankt!
    @goeiedag ik had de reservekopie op mn iMac gemaakt en daar zitten de foto’s wel gewoon bij.

Bijdrager
    GoeieDag

Zitten ze niet bij.
    Maar ik neem aan dat je bedoelt dat je de foto’s in iPhoto hebt geïmporteerd? Want dan heb je zelf op de Mac, uiteraard.

Bijdrager
    House90
    GoeieDag op 23 november 2014

Zitten ze niet bij.
    Maar ik neem aan dat je bedoelt dat je de foto’s in iPhoto hebt geïmporteerd? Want dan heb je zelf op de Mac, uiteraard.

Daar zitten de foto’s wel bij ;):

Gegevens waarvan iTunes een reservekopie maakt
    Foto’s (foto’s, schermafbeeldingen, bewaarde afbeeldingen en gemaakte video’s) en Bewaarde foto’s (op apparaten zonder camera).
    Contacten* en favoriete contacten (synchroniseer regelmatig de contacten met een computer of een cloudvoorziening, zoals iCloud).
    Gezondheid (alleen als u een gecodeerde reservekopie hebt).
    Agenda-accounts, -activiteiten en agenda’s met een abonnement.
    Bladwijzers, cookies, geschiedenis, offline gegevens en momenteel geopende pagina’s van Safari.
    Automatisch invullen voor webpagina’s.
    Cache/database van offline webapps.
    Notities.
    Mail-accounts (er wordt geen reservekopie gemaakt van e-mailberichten).
    Accountconfiguraties van Microsoft Exchange.
    Gespreksgeschiedenis.
    Berichten (iMessage en afbeeldingen en video’s verstuurd via sms of mms van de aanbieder).
    Voicemail-token (Dit is niet het Voicemail-wachtwoord maar wordt gebruikt voor validatie bij de verbinding. Dit wordt alleen teruggezet naar een iPhone waarvan de simkaart hetzelfde telefoonnummer heeft).
    Gesproken memo’s.
    Netwerkinstellingen (bewaarde Wi-Fi-hotspots, VPN-instellingen en netwerkvoorkeuren).
    Sleutelhanger (bevat de e-mailaccountwachtwoorden, Wi-Fi-wachtwoorden en wachtwoorden die u invoert bij websites en bepaalde apps).
    Als u de reservekopie codeert, kunt u de gegevens van de sleutelhanger overzetten naar het nieuwe apparaat. Met een niet-gecodeerde reservekopie kunt u de sleutelhanger alleen terugzetten naar hetzelfde iOS-apparaat. Als u naar een nieuw apparaat herstelt met een niet-gecodeerde reservekopie, moet u deze wachtwoorden opnieuw invoeren.
    Appgegevens van App Store (behalve de app zelf, de tmp- en Caches-mappen).
    Instellingen, voorkeuren en gegevens van apps, inclusief documenten (PDF-documenten die rechtstreeks naar iBooks op een iOS-apparaat zijn gedownload, worden niet opgenomen in de reservekopie. Als u hiervan een reservekopie wilt maken, gaat u naar Archief > Zet aankopen over).
    Aankopen vanuit programma’s.
    Game Center-account.
    Achtergronden.
    Voorkeuren van locatievoorzieningen voor apps en websites die u hebt toegestaan om uw locatie te gebruiken.
    Indeling van het beginscherm.
    Geïnstalleerde profielen.
    Wanneer u een reservekopie terugzet naar een ander apparaat, worden geïnstalleerde configuratieprofielen, zoals accounts, beperkingen of alles wat kan worden opgegeven via een configuratieprofiel, niet teruggezet. Alle accounts of instellingen die niet zijn gekoppeld aan een geïnstalleerd profiel, worden teruggezet.
    Bladwijzers, recente zoekacties en de huidig weergegeven locatie in Kaarten.
    Bewaarde work-outs en instellingen van Nike + iPod.
    Gekoppelde Bluetooth-apparaten (die u alleen kunt gebruiken bij het terugzetten naar dezelfde telefoon als waarmee de reservekopie is gemaakt).
    Toetscombinaties en bewaarde correcties van suggesties.
    Vertrouwde hosts met certificaten die niet kunnen worden gecontroleerd.
    Webfragmenten.

http://support.apple.com/nl-nl/HT4946

Bijdrager
    GoeieDag

Moeilijk…
    Het backup-bestand van mijn iPhone is nog geen 5 GB groot.
    Toch zegt ‘Gebruik’ dat er voor 25 GB aan foto’s op staat. Hoe zou ie dat nou voor elkaar krijgen?

Bijdrager
    House90
    GoeieDag op 24 november 2014

Moeilijk…
    Het backup-bestand van mijn iPhone is nog geen 5 GB groot.
    Toch zegt ‘Gebruik’ dat er voor 25 GB aan foto’s op staat. Hoe zou ie dat nou voor elkaar krijgen?

Er is een verschil tussen een iCloud reservekopie en een iTunes reservekopie. Afgaande op de grootte van de reservekopie, vermoed ik dat jij naar de iCloud reservekopie kijkt?

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.