7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    eric huber

Onvindbaar Hulpprogramma voor HP D2400

Ondanks twee schone installaties blijft het hulpprogramma voor mijn HP D2400-printer onvindbaar, waardoor ik de printer bijv. niet schoon kan maken, mocht dat een keer nodig zijn.
    Heeft iemand een oplossing?
    Bij voorbaat dank.
    Eric Huber

Bijdrager
    fred44nl

als je een schone installatie hebt gedaan, dan zul je de software voor jouw printer opnieuw moeten downloaden bij HP.

http://support.hp.com/nl-nl/product/HP-Deskjet-D2400-Printer-series/2510721

Bijdrager
    eric huber

Dank je Fred, maar ik bedoelde dat ik twee keer een installatie van de HP-printer heb gedaan, maar daarbij zat ogenschijnlijk géén hulpprogramma!

Bijdrager
    SunKeeper

Ik denk dat HP liever wil dat je een nieuwe printer aanschaft als je huidige te vuil wordt.:-P

Bijdrager
    eric huber

Tja, daar heb je gelijk in, maar ik werk (nog steeds) op een ouwe eMac, en die doet het nog redelijk goed!
    OSX Tiger 10.4.11.
    Verder ben ik gepensioneerd en heb niet veel geld om een nieuwe Mac te kopen. ‘k Gebruik allemaal programma’s die ondertussen helemaal verouderd zijn maar die het nog goed doen.

Bijdrager
    SunKeeper

O, zo. Dan is dat helaas meteen de oorzaak dat je het niet meer kunt vinden, te weinig gebruikers en te lang geleden uitgebracht.

De vernieuwing is genadeloos op dat punt.

Sleutelbeheerder
    Night

Voor HP D2400 i.c.m. OSX 10.4 (originele HP software):

Alleen driver: HP DeskJet installer (Mac OS X 10.3/10.4) (133,35 MB)
    Complete Software: Full Feature Software + Drivers (Mac OS X 10.3/10.4/10.5) (123,18 MB)

Raar maar waar: Het bestand met alleen de drivers is 10 MB groter dan de complete software inclusief drivers.

Geschikt voor:
    • HP DeskJet D2400 printer.
    • HP DeskJet D2430 Printer
    • HP DeskJet D2460 Printer
    • HP DeskJet D2445 Printer
    • HP DeskJet D2468 Printer

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.