11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Gast
    Anoniem

onverwacht gestopt

Sinds 10.4.7 zijn er nog al wat programma’s onverwacht gestopt!

Onderhand heb ik z’n 10 screenshots gemaakt. Een aantal heb ik nog en de rest heb ik al weggegooit.

Maar goed ik word er nu onderhand moe van, weet iemand wat het zou kunnen zijn?

Bijdrager
    sidartha

Combo update al gedownload?
    En misschien is het ook wel handig om te vermelden welke programma’s het zijn.

Bijdrager
    Dick de Roos

En even wat meer gegevens geven over de configuratie.
    [Edit: dit mijn 1000e bericht :) /edit]

Bijdrager
    Quaint
    ”Dick

En even wat meer gegevens geven over de configuratie.
    [Edit: dit mijn 1000e bericht :) /edit]

Bikkel!;-)

Gast
    Anoniem

finder, osascript, illustartor, nmdb, messenger en meedere

ook heb ik al een topic open van reconnect van airport.

tevens heb ik al een combo updatehandmatige gedaan, chaces geleegd, schijfhulp programma gerbuikt.

Bijdrager
    Macab

Met de 10.4.7 update had ik ook alleen maar ellende, vooral usb apparatuur werkte niet of de Mac bevroor na uit de deep sleep tee komen. (usb pci card wat het probleem veroorzaakt).
    Beste remedie, volgens mij: terug naar 10.4.6 !
    Wat bij mij heeft gewerkt: installatiedisk van 10.4 erdoor heen, en daarna de 10.4.6 combo update, en je werkt weer net zo als een paar weken geleden.
    Ik had beter moeten weten, als er een update komt, eerst even wachten op macfixit, en als alles goed loopt pas updaten.
    Succes.

Bijdrager
    Esquare
    ”Macab”

als alles goed loopt pas updaten.

Da’s nooit. Bovendien was het aantal klachten bij 10.4.6 aanzienlijk groter dan bij 10.4.7. Dus wat is wijsheid?

Wijsheid is een complete backup maken van het goed werkende systeem en dan pas updaten. Voor sommigen pakt zo’n update nu eenmaal beter uit dan voor anderen. Bij mij is het aantal programmacrashes na 10.4.7 eerder afgenomen, maar daar heeft de TS weinig aan.

iJunk, screenshots hebben we niet zo veel aan. Maar wat laten de crash reports in Console zien?

Bijdrager
    Djmichel

Bij mij loopt fcp 5 steeds vast. Voorheen nooit last van gehad. Maar sinds die update loopt fcp erg vaak vast, bij mij en collega’s.

Bijdrager
    ifeelfine

Illustrator heeft probs met 10.4.7. Je had beter even kunnen wachten met updaten tot de anderen de kastanjes voor je uit het vuur hadden gehaald. Doe ik tenminste altijd.

Bijdrager
    bzami

safari loopt veel vast, quicktime …

Bijdrager
    Spenny

Bij mij stopt alleen Safari regelmatig onverwacht.
    Maar dat was voor de up-date ook al zo, alleen minder.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.