4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    LaEnile

Onvermogen om word bestanden op te slaan

Hallo allemaal,

De laatste tijd loop ik steeds tegen een probleem aan. Ik kan soms geen word bestanden opslaan. Ik krijg dan de volgende foutmelding:

Dit bestand kan niet worden gemaakt of opgeslagen. Mogelijk is de schijf vol of beveiligd tegen schrijven.
    Doe een van de volgende dingen:
    -Maak geheugen vrij
    -Controleer of de schijf niet vol is, beschadigd of beveiligd tegen schrijven.

Ik kan me niet indenken dat mijn geheugen vol is. Maar heb toch maar braaf wat bestanden en documenten verwijderd die ik niet nodig had.
    Ik heb het ook gecontroleerd en mijn schijf is niet vol. Dus dat kan het niet zijn. Daarna heb ik een schijfbevoegdheidscontrole uitgevoerd en daarna de schijfbevoegdheden hersteld.
    Hierna bleef de melding terugkeren.

Heel raar is dat zo snel als de foutmelding komt, zo plotseling is hij ook weer weg. Meestal blijft hij een uur vervelen, en vaak als ik een belangrijke deadline heb. Heel irritant dus!

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen hiermee,

Groetjes Eline

Bijdrager
    Pasav

Welke versie van Word en welke OS X versie werk je mee … ?

Bijdrager
    LaEnile

Ik heb geloof ik office 2008 en Ik heb de nieuwste macBook Pro, dus waarschijnlijk de nieuwste versie? Haha sorry dat ik het allemaal niet zo goed weet;)

Bijdrager
    MichelSchreurs

Je hebt een legale versie van Office en alle updates geïnstalleerd?

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.