3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    chronos

Onverklaarbare barsten in beschermcase macbook air

Ik heb een vraag naar de ervaringen van andere gebruikers die van Speck de hardcase (SeeThru) gebruiken. Dit product gebruik ik om mijn 11 inch Macbook Air te beschermen.

Nu is deze case al 1 keer kapot gegaan. Het plastic begon te barsten en er was een hoekje helemaal verbrijzeld. Dit terwijl de laptop daarnaast ook nog in een Incase sleeve gaat en er verder echt absoluut niet raar mee gedaan wordt, ben juist heel erg voorzichtig op mijn laptop…

Enfin, contact gehad hierover met Speck, vonden het heel vervelend voor mij en ze hebben mij kosteloos een nieuwe transparante case opgestuurd.

Met de wetenschap dat deze beschermcase zelf dus erg gevoelig is voor beschadigingen heb ik zogezegd nog voorzichtiger gedaan met de laptop. En wat schetst mijn verbazing: weer begint de case te barsten (vanaf waar de case het scherm vastpakt een hele barst) en zijn beide hoeken weer verbrijzeld e.d.
    Ik weet echt absoluut zeker dat ik voorzichtig heb gedaan (en er niemand anders aan heeft gezeten). Daarnaast vind ik dat zelfs als ik niet zo voorzichtig zou zijn… een beschermcase niet zomaar kapot zou moeten gaan, toch?

Ik heb eigenlijk geen zin om weer contact op te nemen met Speck en er over een maand achter gekomen dat case drie ook begint te barsten e.d.

Heeft iemand een idee wat hier aan de hand kan zijn? Is het alleen bij mij, of hebben meer mensen dit meegemaakt?

Ik zit er nu sterk aan te denken om van Incase de perforated hardshell case te bestellen… Maar ik vind deze minder mooi als de volledig transparante case van Speck.

Bijdrager
    MacAnarie

Wellicht kun je contact opnemen met het verkooppunt (dat mis ik even in je verhaal) of je je geld terug kunt krijgen. Het aangekochte product voldoet niet aan de eisen die je hieraan redelijkerwijs mag stellen. Je kunt voorleggen dat je van Speck al een keer een vervagende case hebt ontvangen.

Of leg het verhaal nog eens bij Speck neer met de vraag wat zij ermee willen.

Bijdrager
    chronos

Het verkooppunt is Apple’s website. Ik zal het toch nog maar een keer voorleggen aan Speck, wellicht dat zij hier meer vanaf weten.
    Vraag me daarnaast af of verder niemand iets van Speck heeft of hier verder geen problemen mee heeft?

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.