11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    allard

ontwerpers gezocht

Ben zelf actief bij de NFTVM, nieuwe film en TV makers maar wilde het ook even bij jullie onder de aandacht brengen.

NTWERPER HUISSTIJL

De NFTVM wil zich graag profileren als vereniging die inspireert en activeert, en die kansen biedt aan nieuwe makers. Bij die herprofilering willen we ook de NFTVM huisstijl weer eens onder de loep nemen. De huisstijl omvat de totale uitstraling van de NFTVM in de vorm van logo, WhoisWho boekje, nieuwsbrief, website, correspondentie, advertenties en affiches.
    Daarvoor willen we 3 bureaus uitnodigen, waaronder ons huidige bureau. We nodigen ontwerpers die lid zijn van de NFTVM van harte uit zich te melden. De tegenprestatie vanuit de NFTVM zal bestaan uit een combinatie van zichtbaarheid op de site (230.000 unieke bezoeken per maand) en een geldelijke vergoeding.
    Tot 15 april kun je je melden met een portfolio of site. Na 15 april zullen 3 ontwerpers een briefing krijgen, waarna ze een maand de tijd krijgen om met een voorstel te komen.

reacties tot en met 3 mei naar Maarten Almekinders, communicatie@nftvm.nl

WEBSITE ONTWIKKELAAR

De website van de NFTVM is een veelbezochte site (230.000 unieke bezoeken per maand). Vooral de prikbordfuncties zijn erg in trek, bij zowel leden als niet-leden. De techniek achter de site dateert van een paar jaar geleden, bovendien willen we de indeling weer eens onder de loep nemen. De site moet een platform worden waar nieuwe makers kennis, ervaring en films uitwisselen. Uiteraard neemt streaming video en audio hier een belangrijke plaats in.
    De tegenprestatie vanuit de NFTVM zal bestaan uit een combinatie van zichtbaarheid op de site (230.000 unieke bezoeken per maand) en een geldelijke vergoeding.

reacties tot en met 3 mei naar Allard Faas website@nftvm.nl

de hele oproep:
    http://www.nftvm.nl/index.php?article=1052

Bijdrager
    MacThijn

is ook een manier van adverteren:)

Bijdrager
    allard

Adverteren is toch als je dingen wilt verkopen?:)

Maar daar gaat het mij niet om hoor, dacht breng het gewoon onder de aandacht.

Bijdrager
    iAM
    ”allard”

We nodigen ontwerpers die lid zijn van de NFTVM van harte uit zich te melden.

Als je lid moet zijn van NFTVM, waarom stuur je ze dan gewoon geen mailtje?
    M.a.w. hoe groot is de kans dat een NFVTM lid op de macosx site zit?

Bijdrager
    Paradiddle

Wat is Allard toch een mooie naam :innocent:

Grt Allard:wink:

Bijdrager
    maxout

jaarlijks 46 euri en je bent lid. dus voor 46 euri mag je meedingen naar de mogelijkheid om een voorstel in te dienen die wellicht gebruikt gaat worden……..mocht dit zo zijn dan krijg je link op de site (hoe groot, alleen link of ook visueel aantrekkelijk?) en een geldelijke vergoeding….????

blijft voor mij persoonlijk zeer vaag!

Bijdrager
    janvanes

Inderdaad nogal vaag. Klinkt een beetje als “we geven er eigenlijk liever geen geld aan uit”… En zeker voor een soort “vakbond van creatieven” lijkt me dat bedenkelijk.

Krijgen de drie geselecteerde bureaus betaald voor hun pitch, of moet dat helemaal gratis?

De voorzitter van de BNO (bond Nederlandse Ontwerpers) heeft een duidelijke mening: “Wat ons betreft is een competitie, waarbij creatief werk onbetaald blijft, ontoelaatbaar.”

Bijdrager
    allard

Voel ik toch de behoefte om weer te reageren.

Allard is inderdaad een leuke naam, dank.

Maar dat iedereen nog al septisch reageert vind ik wel een beetje raar. De kans dat NFTVMers op het forum rondzwerven is best aanwezig. Vooral gezien de Mac dichtheid in Film en TV land. Verder is het een vereniging die volledig draait op vrijwilligers en er is niet veel geld. Het is ook geen soort vakbond en zelfs geen vakbond, maar een netwerk vereniging. Dus we geven het ook niet ergens anders aan uit. Ik roep ook niemand op om lid te worden. En… je hoeft het niet te doen.
    Het is maar een vraag. Wanneer je niet gratis wilt werken moet je het vooral niet doen. Er is een klein beetje geld maar niet een volledig bedrag. En zo’n plek op de site is onderhandelbaar. Het was misschien wat simplistisch gedacht, maar als je net begint als ontwerper of designer en je zoekt een platform om je presenteren, dan is het misschien een kans. Tenslotte komen er ruim 200.000 bezoekers per maand.

gr Allard

Bijdrager
    iAM

Ik bedoel het ook niet lullig. Maar als alleen mensen van jullie netwerk die opdracht kunnen krijgen, dan zou ik zeggen “zet die opdracht op de voorpagina van de nftvm website”. Dan heb je meer scoringskans.
    Als iedereen van Macosx mee mag doen, dan staat jou oproep hier terecht. En waarom ook eigenlijk niet !? Dus opnieuw posten.

Maar dat is alleen maar mijn mening.

Bijdrager
    allard

Inderdaad van mij mag iedereen meedoen, en hij staat ook op de voorpagina, maar we zijn gebaad bij het beste resultaat. En volgens mij is ontwerpen een ander vak dan film maken.

gr Allard

Bijdrager
    IvoFontijn
    ”allard”

Inderdaad van mij mag iedereen meedoen, en hij staat ook op de voorpagina, maar we zijn gebaad bij het beste resultaat. En volgens mij is ontwerpen een ander vak dan film maken.

gr Allard

En dat is een understadment!!

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.