7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager

ontvangstbevestiging mail OSX10.7?

Heeft iemand enig idee of het in OSX Lion wel mogelijk is om in mail een ontvangstbevestiging te vragen?
    Ik heb al wel gelezen hoe je het in de ”oude” versie van mail in SL toch in kan stellen dat er om een ontvangstbevestiging wordt gevraagd maar kan daar voor Lion niets over vinden.

Bijdrager
    Hansi2124

Heb je al geprobeerd als je het in Mail Lion doet net zoals in Mail SL?
    Want hoe moet je dat in SL doen?

Bijdrager
    Ernste

Ik gebruik hem niet, maar vond deze tip.

Bijdrager
    iep

Niet. Mail ondersteund dat niet. De enige waarvan ik weet die dat doen zijn Mozilla Thunderbird en de Microsoft mailclients (Outlook, Outlook Express en Windows Mail). Het is ook een typisch Microsoft ding waar de rest van de wereld geen ondersteuning voor heeft. Niet zo raar want het werkt vaak niet dan wel.

Bijdrager
    Ernste

Niet. Mail ondersteund dat niet.

Niet standaard, maar volgens die tip kan het dus wel (via een omweg). Ik weet niet of dat onder Lion nog werkt.

Bijdrager
    flyinghigh

Niet. Mail ondersteund dat niet. De enige waarvan ik weet die dat doen zijn Mozilla Thunderbird en de Microsoft mailclients (Outlook, Outlook Express en Windows Mail). Het is ook een typisch Microsoft ding waar de rest van de wereld geen ondersteuning voor heeft. Niet zo raar want het werkt vaak niet dan wel.

Waarom is het typisch een Microsoft ding als ook open source thunderbird dit ondersteunt? Denk niet in termen als het is een Microsoft gedachte, maar denk vanuit het gebruiksgemak. Het is reuze handig om te weten of een email is ontvangen. Steeds meer belangrijke documenten gaan per email. Zoals sollicitaties. Zie het als aangetekende post!

Bij mij hebben de afleverrapporten altijd goed gewerkt. Jammer dat Mail deze functie niet standaard heeft.

Bijdrager
    Hansi2124
    flyinghigh op 30 oktober 2011

Het is reuze handig om te weten of een email is ontvangen.

Als een email niet wordt ontvangen (om de een of andere reden), krijg je hem weer terug.
    Dát is pas gebruiksgemak.
    :wink:

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.