7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    dp11

Outlook: ontvanger niet zichtbaar in email 'verzonden mail'

mac office 2011 outlook – mail : de ontvanger is niet zichtbaar in de regel(map) ‘verzonden mail’
    ik wil natuurlijk de map sorteren op datum en degene zien aan wie hij verzonden is. (net als bij microsoft office outlook, en andere proramma’s)
    Dat moet toch mogelijk zijn ???

Moderator
    Strifer

ik denk dat je de kolom even moet aanvinken zodat ie weer zichtbaar is/wordt. in Mail wordt het gedaan door met de rechter muisknop op de sorteringsbalk te klikken – wellicht werkt het ook zo in Outlook!?

Bijdrager
    rogerpaolo

volgens mij moet je even een plaatje posten van wat je precies bedoelt. Ik werk ook met outlook 2011, ik zie de geadresseerde op verschillende plaatsen staan. Ik weet niet waar jij die info mist, in de lijst? in de preview?

Bijdrager
    dp11

bedankt voor jullie reactie, bijgaand een plaatje om eea te verduidelijken.
    DP SPECIALS is de verzender(ik) , het onderwerp is zichtbaar en de datum. niet de ontvangende partij dus…..

(weet niet of het plaatje overgekomen is…??)

Bijdrager
    dp11

PS, per abuis de verkeerde selectie gemaakt op ‘account’ voor de screenshot, echter voor het verhaal maakt het niet uit. ook als ik rangschik op ‘datum verzonden’ laat ie hetzelfde plaatje zien…zonder ontvangende partij

Bijdrager
    rogerpaolo

ok, ik zie nu wat je bedoelt, en bij mij is dit ook zo. wanneer ik een sent item in een subfolder plemp dan verandert de header naar die van een ontvangen mailtje. Er is niet direct een oplossing voor zover ik kan zien…. en het issue bestaat ook al even.

http://www.mackb.com/Uwe/Forum.aspx/entourage/25016/Can-t-see-To-in-Sent-Items-subfolders

Bijdrager
    dp11

dank voor je reactie ! er is dus geen oplossing begrijp ik. diplomatiek gezegd vind ik het ‘onbegrijpelijk’

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.