8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Dirk5

ontgrendelen

Weet iemand hoe je de iPhone ontgrendelt ? Als ik hem nu aanzet dien hem eerst te ontgrendelen. Ik wil nu kijken welke bootrom ik heb en dat lukt niet als ik hem eerst moet ontgrendelen.
    vr.gr. D.

Bijdrager
    BasiX

Met je vinger naar rechts over de ontgrendelknop vegen?

Bijdrager
    Trat

Zou je je wel gaan wagen aan bootroms en wat al niet als je niet eens weet hoe je een iPhone ontgrendeld? Gewoon maar een gedachte hoor…

Bijdrager
    Nick Nack

Ik denk dat deze ondergeinformeerde meneer bedoeld, dat de iPhone zich wil activeren. Dit gaat normaal eigenlijk door er een T-Mobile sim kaart in te stoppen.

Bijdrager
    Dirk5

Bedankt voor de snelle reactie. Ik wil weten welke versie van bootrom ik heb, de nieuwe of de oude. Ik heb gelezen dat ik daarachter kan komen door tegelijkertijd de power en aan knop ( beneden) voor 10 sec. in te drukken. Omdat ik hem nu eerst moet ontgrendelen, lukt het niet. Ik hoop dat ik nu mijn bedoeling duidelijker heb gemaakt.
    gr.D.

Bijdrager
    Thoomas

Wellicht heb je hier wat aan:

http://modmyi.com/forums/general/688455-how-find-out-bootrom-version.html

On a mac, just put your iphone into recovery mode (Turn off completely while NOT connected to the computer, exit itunes, hold down the home button while plugging in your phone into iTunes and it should read “iTunes has detected a phone in recovery mode”)…. once you’re in recovery mode you can go to your Mac HD> Applications> Utilities> System Profiler. You should see your iPhone via USB connection. Click on it and it should have all the info there…

(gevonden door in Google “bootrom iphone” in te typen)

EDIT: Na even verder zoeken een (gedetailleerder) Nederlands artikel op iPhoneclub:
    http://www.iphoneclub.nl/78220/handleiding-achterhaal-de-bootrom-versie-op-de-iphone-3gs-jailbreak/

Bijdrager
    Trat

Je kunt dat toch ook aan het serienummer zien? Daarin zit het weeknummer verwerkt en vanaf een bepaalde week werden er geen 3GS meer met oude bootrom uitgeleverd. Kan je wat werk schelen. Serienummer staat op de simtray, achterop de iphone en onderop de doos. Als het een onlangs aangeschafte, nieuwe iPhone is kun je het sowieso op je buik schrijven.

Bijdrager
    Dirk5

Hartelijk voor de steun. Hij is van week 37 uit 2009. Oude bootrom. Volgens een kenner zou ik nu kunnen jailbraeken (4.1) Ach, je moet eens een kwartje tussen de dubbeltjes vinden.
    gr.D.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.