-
Q:
Onmiddellijk verwijderen wordt altijd gebruikt
Ik heb onlangs men permissies hersteld (met onyx) maar krijg nu het volgende probleem:
Als ik iets verwijder komt het nooit in men prullenbak en wordt het altijd direct verwijderd.Om dit te illustreren heb ik een screenshot gemaakt. Hoe kan ik dit oplossen?
InactiefAnoniem23 oktober 2008 om 21:13Macosx doet alle onderhouds taken gewoon al standaard.
dus daar heb je echt geen troep programma als Onyx voor nodig.
maak inderdaad je systeem instabiel.mijn mac moest ik opnieuw installeren toen ik het gebruikte.
Ik persoonlijk vond* onyx goed tot hij me dit lapte. En vindt nerges waar ik dit kan terugvinden
Wat ik wel merkte is het volgende, misschien kan dat een oorzaak zijnBevoegdheden voor ‘Macintosh HD’ controleren
Bevoegdhedendatabase lezen.
Lezen van de bevoegdhedendatabase kan enkele minuten duren.Waarschuwing: SUID-bestand ‘System/Library/CoreServices/Finder.app/Contents/Resources/OwnerGroupTool’ is gewijzigd en wordt niet hersteld.
Het controleren van de bevoegdheden is voltooid
Ik ben er ook tevreden over, ik draai indien nodig alleen onderhoud
Gebruik je versie 1,9.9 deze heeft de optie :”Delete the My Computers List of Screen Sharing”[size=9:fe987e20c7]Onyx is een programma om besturingssysteem Mac OS X te onderhouden, te optimaliseren en te personaliseren. Het kan daarnaast ook logbestanden bekijken en een aantal instellingen aanpassen van verscheidene applicaties zoals Finder, Dock, Dashboard, Exposé en Safari. [/size:fe987e20c7]
Onyx 1.9.9 maar draai zelf 1.8.2
”WouterReyntjens”Ik draai nog de oude versie de 1.8.5, snel eens upgraden enz zien wat er uit de bus valt. Ik ben benieuwd
Ik ben ook benieuwd wat er nu dan weer fout gaat.
Waarom zou je ‘men permissies’ nou gaan herstellen met Onyx, als Schijfhulpprogramma dat ook kan?Het probleem is gelukkig opgelost!
De oplossing is te vinden op deze siteBedankt voor jullie hulp:)
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.