20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)
  • Q:

Bijdrager
    vinceger

Online visitekaartjes bestellen

Ik wil graag visitekaartjes bestellen (eigen ontwerp) maar twijfel waar ik deze online moet bestellen, heeft er iemand ervaring (positief of negatief) met het online bestellen van drukwerk.

Hoewel een budget moet het niet perse de goedkoopste zijn, kwaliteit is erg belangrijk!

Bijdrager
    Shmoo

Visitekaartjes.. ben je begrafenisondernemer van beroep?

Bijdrager
    vinceger

@shmoo, hoewel een ludieke opmerking zit je er toevallig niet ver naast.

Bijdrager
    pruus

Als jij het ontwerp zelf maakt, bijvoorbeeld in Illustrator, met gecallibreerde kleuren, en als PDF wegschrijft, dan moet je alleen nog goed aandacht schenken aan het papiertype en afwerking. Dat kan een behoorlijk verschil tot gevolg hebben voor het eindresultaat. Als je weet wat je wilt, dan is online drukwerk geen enkel probleem meer, daarbij snel en voordelig.

Bijdrager
    vinceger

Bedankt pruus, nu nog even een reactie van iemand die ervaring heeft met een online drukker zoals vistaprint, printweb, printconcept etc. etc.

Bijdrager
    Shmoo

Vroeger maakte wij vaker gebruik van Drukwerkdeal dat werkte prima. Zelfde kwaliteit als de meneer van de drukkerij hier in de stad alleen vroeg deze 3 keer zoveel.

Tegenwoordig wordt er niets meer gedrukt dus hebben wij daar ook geen ervaring meer mee.

Al denk ik wel dat dit topic heel snel een spam topic zal worden.

Moderator
    Night

Daar houden wel een vinger op, hoor Shmoo;-)

Maar kort door de bocht: Als jij goed basismateriaal aanlevert en (derhalve dus ook) de aanleverspecificaties goed doorleest van de online drukkerij van jouw keuze kun je er geen buil aan vallen. Doordat online drukkerijen in batch drukken (dat wil zeggen, van veel verschillende klanten tegelijk een vel vol visitekaartjes) kunnen ze hun prijzen laag houden doordat ze de kosten over de klanten kunnen verdelen.

Bijdrager
    Jakko Westerbeke