5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    JFigaro34

Online radio beluisteren

Mensen ik probeer online radio te luisteren naar een aantal stations maar ik krijg steeds een berichtje van:

Cannot open the file. Verify that the path and filename are correct and try again.

wie kan mij helpen?????? :cry:

Bijdrager
    Sachin
    ”xcuneytx”

Mensen ik probeer online radio te luisteren naar een aantal stations maar ik krijg steeds een berichtje van:

Cannot open the file. Verify that the path and filename are correct and try again.

wie kan mij helpen?????? :cry:

Het zou misschien een goed idee zijn moest je zeggen met welk programma je online wilt luisteren… Het zou ook geen kwaad kunnen om te zeggen naar welk van de 10*10^10000 online radio’s je wilt luisteren…

Bijdrager
    JFigaro34

De radiostations op de website

http://www.yayinonline.com

klik op een willekeurige radiozender rechts in het kolommetje “Canli Yayin” (het ziet eruit als een muziek sleuteltje)….

het maakt mij niet veel uit met welke programma (realoneplayer, windows media player) als het maar lukt… :oops:

Bijdrager
    RTM85

Ik kan anders ook niet meer naar Virgin Radio luisteren via iTunes, dat is zo’n lekkere zender, maar helaas de 128Mbit pakt ie niet meer, wel de 36 maar ja wat is dat nou voor kwaliteit?

Bijdrager
    Sachin
    ”xcuneytx”

De radiostations op de website

http://www.yayinonline.com

klik op een willekeurige radiozender rechts in het kolommetje “Canli Yayin” (het ziet eruit als een muziek sleuteltje)….

het maakt mij niet veel uit met welke programma (realoneplayer, windows media player) als het maar lukt… :oops:

Pech. ‘k Heb het ook getest. Het probleem ligt aan Microsoft Media Player voor Mac die niet compatibel is met alle soorten muziekbestanden. Wat ze op die website aanbieden kan je enkel beluisteren met een Windoosbak, niet met Linux of Mac OS X. Ooit zal Microsoft wel een update ter beschikking stellen voor Mac maar blijkbaar is dit maar een lage prioriteit voor Big Gates:(

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.