6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Rolandvbalen

Online printen?

Beste omt bezoekers,

Ik zit in Langkawi, Maleisie voor 5 maanden voor mijn studie!
    In mijn vrije tijd geniet ik natuurlijk van de omgeving!

Maar ik werk ook aan mijn eigen bedrijf! Ik kan dit gelukkig online doen dus is dit geen probleem!

Nu mijn vraag, ik stuur altijd mijn facturen met de post, en print er een uit voor mijn eigen administratie!

Het punt is! ik heb hier geen printer!

is er een website, waarbij ik bijvoorbeeld een pdf kan uppen en die dat dan naar mijn klant kan sturen? (liefst met bedrukking enveloppe)

Mvg Roland van Balen

Bijdrager
    SunKeeper

Heb je toevallig ook een iPhone?

Daar kun je via de Cards-app dingen versturen via de post die je kan uploaden. En zelf de envelop ontwerpen.

Of het er echter ook nog een beetje zakelijk/professioneel uitziet, dat weet niet. Nog nooit uitgetest.

Moderator
    Mac Daddy

Als ik Google op Online printing is de eerste niet gesponsorde link van een bedrijf dat prints naar jou kan sturen.
    Wat jij wil, is logistiek gezien wel lastig voor een bedrijf. Ze zijn dan namelijk een drukkerij en postbedrijf in 1. Wie weet bestaat het, maar je zou het ook naar jezelf kunnen sturen en zelf op de post doen.

Bijdrager
    Ernste

Om wat voor aantallen gaat het? Omdat het bewerkelijk is (printen, vouwen, in envelop doen, postzegel plakken, ter post bezorgen) zal het bij kleine aantal niet interessant zijn voor een printshop (of daarom duur). Dan kun je beter een (jeugdig) famlielid, die wat wil bijverdienen inhuren, denk ik.

Ik vond wel deze dienst en deze, die lijken te bieden wat je wilt. De prijzen heb ik niet bekeken. Bij de laatste lijkt de software alleen voor Windows te zijn.

Ik heb er geen ervaring nee, ik gebruik zelf een familielid.

Edit: de eerste bestaat blijkbaar niet (meer).

Bijdrager
    tarun

Ook PostNL heeft zo’n dienst. Ik weet alleen niet of dit niet een maatje te groot is voor je.

Bijdrager
    Melgior

De meeste diensten hebben geen bedrukte enveloppe, want dat maakt zaken ingewikkeld. Maar de rest van wat je wilt is heel goed mogelijk, onder andere via http://www.postbode.nu en http://www.easy2post.nl .

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.