7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Wolf

Online plek om -afgeschermd- video te zetten?

Klanten van mijn videoproductiebedrijf willen wel eens -snel- alvast een gedeelte van een montage zien en het is wel erg lastig om met die 5mb per email iets moois te sturen- ik zoek dan ook een plek op het internet waar ik een video op kan zetten (in redelijk goeie kwaliteit), liefst beveiligd met een wachtwoord zodat niet iedereen erbij kan.

Is er zoiets? Ik weet dat er betaalde mogelijkheden zijn maar wie weet is er zoiets ook gratis.

Bedankt alvast,

Wolf

Bijdrager
    KarelWillem

Je hebt neem ik aan ook een website?

Dan heb je ook webruimte waar je je video’s kan plaatsen.

Heb je niet genoeg ruimte, dan kun je voor een grijpstuiver uitbreiden.

Als je 1 Gb neemt of iets in die buurt, dan zit je op zo’n 40 euro per jaar.

Of neem .mac van Apple. Dan heb je in één klap 10 Gb.

Bijdrager
    Wolf

Dank. Dan zou ik een nieuwe pagina moeten toevoegen en dat roept weer allemaal vragen op die ik (nu) niet kan beantwoorden…:oops:
    Zoals: kun je zo’n pagina los van de rest van je website publiceren? Hoe zorg ik dat ik een filmpje op groot formaat kan publiceren- iemand anders heeft mijn site gebouwd en die is uit zicht verdwenen. Ik ga wel even bij het website-forum kijken of anders een .mac account afsluiten. Ik had daar een keer binnen één uur een website mét video in de lucht. Helaas is m’n trial afgelopen…

Bijdrager
    SeaTrue

je zou je filmpje kunnen uploaden via websites als rapidshare, hier kan je bestanden tot 100 mb tijdelijk stockeren, hier is echter geen mogelijk tot online bekijken, dus de personen zullen het filmpje eerst moeten downloaden. Het voordeel is wel dat enkel de mensen aan wie jij de juiste url geeft, het filmpje kunnen zien.

of het inderdaad op je eigen webserver zetten, en dan kan je die bepaalde pagina beveiligen met een wachtwoord of iets dergelijks. (als je wil dat ik je hiermee wat help, pm me maar)

Bijdrager
    Wolf

Bedankt voor je aanbod, Sam. Ik heb het geupload via YouSendIt en linkjes gestuurd en dat werkt idd prima! Was eigenlijk precies wat ik wilde want nu kan ik ook redelijk goeie kwaliteit aanbieden:)

Inactief
    Anoniem
    ”Wolf”

Ik heb het geupload via YouSendIt en linkjes gestuurd en dat werkt idd prima!

Dan is Pownce echt iets voor jou… helaas momenteel nog in bèta (idem voor uitnodigingen).

-> http://www.pownce.com/

Bijdrager
    acb

Wat ik altijd doe:

Het filmpje uploaden op mijn web server via ftp, linkje mailen naar de opdrachtgever en klaar!

Opdrachtgevers zijn alleen geintresseerd in het filmpje en het boeit hun niet of er een hele mooie website omheen hangt….

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.